Skip to main content
Beantwoord

Abonnement verlengen via mobiel.nl

• July 17, 2021
  • 6 reacties
  • 319 keer bekeken

Hallo,

Ben ik verplicht om via de kpn site mn abonnement te verlengen, of kan dit ook via mobiel.nl oid? Wil wel mijn extra's behouden.

Mvg Johan

Beste antwoord door Joep1965

Dat kan ook bij andere partijen hoor. Maar je gaat dan wel een nieuw contract aan met andere voorwaarden.  Let daar goed op!!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 17, 2021

Als jij tevreden bent over je abonnement dan hoef je niks te doen.  Je abonnement loopt gewoon door en wordt maandelijks opzegbaar.  Dus doe jij niks dan verandert er ook niks.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 17, 2021

Het gaat mij om mijn nieuwe smartphone te kiezen bij verlenging.Kan dit alleen via kpn of mag dit ook via bv mobiel.nl

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 17, 2021

Dat kan ook bij andere partijen hoor. Maar je gaat dan wel een nieuw contract aan met andere voorwaarden.  Let daar goed op!!

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 17, 2021

Je kunt ook gewoon een los toestel kopen bij mobiel.nl. Als je verlengd, dan kun je bijvoorbeeld dubbele data verliezen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

In dit geval zou het dus kunnen zijn dat je een oud abonnement hebt met dataverdubbeling, bij de Hussel abonnementen bestaat dit niet meer. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 19, 2021

Bedankt voor de reacties, ik weet genoeg.