Skip to main content

Beste KPN,

Mijn 2-jaarlijks contract is vandaag omgezet naar een contract voor onbepaald termijn. Ik wil dit graag verlengen naar sim-only en wat minder GB (ik verbruik veel minder en zie ook geen interessante nieuwe toestellen). 

Ik heb al gezien dat dit kon, maar mijn vraag is:

Is het mogelijk om over bijvoorbeeld een paar maanden een toestel erbij te nemen voor sim-only? (als er weer een interessant toestel uit is)?

Zo ja/nee wat is dan het advies?

Alvast bedankt

Hallo @Mick93 , je abo loopt niet af, maar gaat verder in een abo voor onbepaalde tijd met 1 maand opzegtermijn.

As je niets doet blijft je abo gewoon doorlopen met de mogelijkheid te verlengen op het moment dat het jou past.

 


Dat snap ik, maar ik wil nu minder GB, en later een toestel erbij als er weer wat interessants uit komt, kan dat? En zo ja, hoe?


Dat snap ik, maar ik wil nu minder GB, en later een toestel erbij als er weer wat interessants uit komt, kan dat? En zo ja, hoe?

Hallo @Mick93 , dat kan ook, ga dan in MijnKPN naar producten, , kies voor mobiel en daar kun je je abo naar boven of beneden bijstellen, dat kan maandelijks, zonder dat je een nieuw contract afsluit.

 


Dat snap ik, maar ik wil nu minder GB, en later een toestel erbij als er weer wat interessants uit komt, kan dat? En zo ja, hoe?

@Mick93 

Als je nu minder GB wilt, dan moet je overstappen naar KPN Hussel met Sim Only. Bij oudere abonnementen kun je niet lager gaan dan waarmee je bent begonnen. 
 

Als je Sim only  hebt , kun je gewoon zelf ergens een nieuwe telefoon kopen en daar dan jouw simkaartje instoppen. Maar als je gebruik wilt maken van een aanbieding van KPN, dan kun je beter nog even wachten met het omzetten van jouw abonnement. 
 

Want verlengen is niet verplicht. Je kunt jouw oude abonnement ook gewoon ongewijzigd laten doorlopen. 


Aanvullend is het zo dat ook bij het afsluiten van een nieuw meerjarig Hussel contract 3 maanden na het afsluiten opnieuw kan verlengen met een toestel. Voorwaarden zijn dat het abonnement 3 maanden of langer loopt, het Sim Only gedeelte van gelijke waarde of hogere waarde is dan het contract. En dat de nieuwe einddatum van het contract op of na de datum ligt van de Sim Only. Wel is het dus zo dat je dus minimaal 3 maanden niet met toestel kan verlengen na het afsluiten van het nieuwe contract.