Skip to main content

Beste kpn

Mijn abbonement loopt in december af. Dit betekent dat ik in augustus mijn abbo zou kunnen verlengen. Mijn telefoon is echter echt aan vervanging toe. Ik zou dus graag mijn äbbo nu al willen verlengen. Is dit mogelijk? 

 

 

Met vriendelijke groet 

Esther

Hi @Esthur94, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Helaas is het niet mogelijk om eerder dan die 120 dagen (ruwweg 4 maanden) je mobiele abonnement te verlengen bij KPN. Indien je nu een Sim Only abonnement hebt, kan er wel gekeken worden of je in de tussentijd een mobiel toestel kan toevoegen. Hier zitten wel een paar voorwaarden aan vast, allereerst of je inderdaad nu een Sim Only hebt of nu ook via KPN voor je toestel moet betalen.

Je kan er ook voor kiezen om los een toestel aan te schaffen en in augustus of december te verlengen (1 of 2 jaar) met een nieuwe Sim Only. In dat geval heb je nu direct een nieuw toestel in huis, en betaal je straks maandelijks waarschijnlijk minder. Maar ook dat hangt af van wat voor abonnement je nu afneemt.

Voor de opties kan je even bellen met 0800-0402. Daarnaast kan ik ook met je meekijken. Om dat te doen heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer?


Er is nog een 3de optie.

Je kan er ook voor kiezen om los een toestel aan te schaffen

En dan met je abonnement … niets te doen. Maar het gewoon door laten lopen als het bevalt. Ik heb net pas na 8½ jaar m’n abonnement “verlengd”.


Reageer