Skip to main content

Ik heb mijn abonnement verlengd in februari, mijn nieuwe abonnement gaat in op 3-6-2024 maar ik wil de mbs wijzigen, dit lukt niet in mijn kpn. Hoe kan ik mijn mbs wijzigen??? 

Zowel van je nu lopende als toekomstige abonnement kun je nu geen wijzigingen doen. Omdat er dus al een wijziging loopt. Deze kan je nu ook niet meer annuleren. Het is wachten op 3 juni. En dan nog, na de eerste maand kun je je nieuwe abonnement 'pas’ aanpassen. 

Hoe kan ik mijn mbs wijzigen??? 

Dat kan nu dus niet.


Hoi @Mgrs 

Ter aanvulling op de reactie van mede forumlid @PeterG , als jouw verlenging op 3 juni 2024 aanstaande ingaat, kun je vanaf 4 juli 2023 je databundel (aantal MB’s) weer wijzigen binnen Mijn KPN, eerder is dat dus niet mogelijk!


Voortaan niet meer zover van tevoren verlengen... want je kunt niks meer...


Oké dankjewel allemaal. Dan zal ik moeten afwachten. En voor de toekomst weet ik dan inderdaad dat ik niet zo “vroeg” van te voren moet verlengen. Ik was hier niet van op de hoogte. 


Ik verleng zelfs nooit voor de einddatum. Het abonnement loopt daarna toch gewoon door. 

En voordeel is dat het nieuwe dan direct in gaat.

Ander nadeel van voortijdig verlengen is als in net die 4 maanden er nieuwere gunstiger abonnementen komen. Maar dan heb jij al verlengt met die wat oudere waar je nog 1 of 2 jaar aan vast zit. 

Kan ook gebeuren als je na de "einddatum" verlengt. Maar ja, dan verwacht heb je wel verlengt met de propositie van dat moment. 


Reageer