Skip to main content
Beantwoord

abonnementsgeld en periode

  • March 26, 2020
  • 3 reacties
  • 137 keer bekeken

Ik heb een abonnement voor 300 min. Beltegoed per maand.

de nota wordt altijd rond de 20ste van de maand voldaan.

hoe kan het dan, dat ik op de 25ste een sms krijg dat 75% is verbruikt?

Beste antwoord door PeterG

Bij alle klanten gaat de nieuwe bundel per de 1ste v.d. maand. Ongeacht je betaaldatum dus.

De bundel/abonnement loopt per kalendermaand. Zie je facturen :wink: !

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • March 26, 2020

Je betaald per maand, en de factuur wordt de 20e opgemaakt.

Je hebt in de periode 1 maart t/m 25 maart dus 75% van je tegoed verbruikt.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • March 26, 2020

Bij alle klanten gaat de nieuwe bundel per de 1ste v.d. maand. Ongeacht je betaaldatum dus.

De bundel/abonnement loopt per kalendermaand. Zie je facturen :wink: !


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • April 10, 2020

Hey @Bliep, welkom op het KPN forum. Goede vraag. Gelukkig heeft de community altijd wel een antwoord. Het klopt precies wat Peter aangeeft. Je factuurdatum loopt niet altijd gelijk met je bundel. Afhankelijk wanneer je het abonnement bent gestart, betaal je ook de factuur. 

Je bel / sms en data-bundel start bij KPN altijd op de 1e van de maand. Het tegoed is houdbaar tot het einde van de maand. Elke eerste dag van de maand wordt je bundel weer opnieuw ingezet:)