Skip to main content

Mijn abonnementskosten zijn per vorige maand ineens hoger geworden, zonder dat ik hier iets van wist. Hoe komt dit?

Heb je misschien een welkomstkorting ontvangen die nu afgelopen is? Waar zie je de verschillen op de nota?


Hallo @DavidSnoeijs 

Ik denk dat dit de jaarlijkse inflatiecorrectie voor KPN Mobiel per 1 oktober betreft.

Je hebt de aankondiging van deze correctie gekregen via de factuur (van de maand september en oktober). Ook staat er een omschrijving van de inflatiecorrectie in het contract van je mobiele abonnement.

bron: KPN: inflatiecorrectie  ← klik voor meer informatie


Naar mijn weten geen vervallen welkomstkorting. Abonnement loopt nu 11 maanden. Kosten zijn gestegen binnen mijn hussel, daarnaast is de korting zolang mijn abonnement loopt ook iets gestegen, waardoor het totaal plaatje blijft stijgen.


Hallo @DavidSnoeijs 

Ik denk dat dit  de jaarlijkse inflatiecorrectie voor KPN Mobiel per 1 oktober betreft.

Je hebt de aankondiging van deze correctie gekregen via de factuur (van de maand september en oktober). Ook staat er een omschrijving van de inflatiecorrectie in het contract van je mobiele abonnement.

bron: KPN: inflatiecorrectie  ← klik voor meer informatie

Aha, dan zal dat het zijn verwacht ik. 


Dan zal het inderdaad de inflatiecorrectie zijn waar @RBxx naar refereert.