Skip to main content
Beantwoord

Abonnementskosten anders dan afgesproken en oud abonnement is niet opgezegd

• September 16, 2026
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

In augustus heb ik contact gehad met 1 van de medewerkers via de telefoon. Om mijn abonnement aan te passen. Ik had namelijk net een nieuw abonnement afgesloten en nog eens 2 weken later kreeg ik ineens een aanbieding. Telefonisch met de medewerker besproken dat ik het bedrag voor €17.50 zou krijgen en mijn huidige nummer mee te nemen. KPN zou mijn huidige provider berichten om abonnement stop te zetten. Nu is mijn Abonnement alsnog 25€ en moet ik ook nog eens bij mijn huidige abonnement 47€ betalen! omdat dat niet is stopgezet! 

Ik ben totaal niet tevreden! 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@MeriamEsselina en welkom bij de KPN Community. Ai, ik snap dat je daar niet tevreden over bent. 😕 Het is bepaald niet de bedoeling om dubbele abonnementen te hebben, dus eentje moet in elk geval stopgezet worden als deze echt dubbel is. 

Ik kan geen abonnementen stopzetten, dus ik wil je aanraden om hier een belafspraak voor te maken. Als je daar invult wat er gebeurt is met alle benodigde gegevens en je meldt dat één abonnement opgezegd moet worden, dan word je hierover teruggebeld en hopelijk is het dan snel rechtgezet. 
Laat je weten of het gelukt is? Ik hoor het graag! 

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 17, 2026

Hi ​@MeriamEsselina en welkom bij de KPN Community. Ai, ik snap dat je daar niet tevreden over bent. 😕 Het is bepaald niet de bedoeling om dubbele abonnementen te hebben, dus eentje moet in elk geval stopgezet worden als deze echt dubbel is. 

Ik kan geen abonnementen stopzetten, dus ik wil je aanraden om hier een belafspraak voor te maken. Als je daar invult wat er gebeurt is met alle benodigde gegevens en je meldt dat één abonnement opgezegd moet worden, dan word je hierover teruggebeld en hopelijk is het dan snel rechtgezet. 
Laat je weten of het gelukt is? Ik hoor het graag!