Skip to main content

Via mobiel.nl verlengd bij kpn in mei jl. 

KPN hussel 20 gb 28,50 Pmnd

telefoon 28,00 pmnd

korting 7,50 p maand

totaal 49,00 p mnd

in “Mijn Kpn”. Abo vanaf 14 augustus echter het volgende:

hussel 20 gb 30,50 ???

zomaar Ongevraagd  2 euro meer per maand?

  gang van zaken waar ik het niet mee eens ben. 
ik weet dat de korting van 7,50 nog eraf gaat maar nog niet vermeld staat. Maar over het verschil in abo kosten kom ik niet over uit


 

 

Hallo @Erikz ,

Hiervoor zal je toch bij mobiel.nl moeten reclameren. Want KPN is geen mobiel.nl.

De prijs bij KPN is sinds oktober 2019 niet verandert, het bedrag van 30,50 is juist bij de door jou gekozen variant. 31,50 minus 1,00 korting vanwege 150 min./Sms.

Hussel Mobiel

Met Hussel mobiel kun je zelf bepalen wat jouw ideale bundel is. Kies een databundel tussen de 0 GB en onbeperkt data  en kies of je 150 min p/m of onbeperkt wilt bellen. Daarnaast kun je voordelig extra abonnementen afsluiten voor je kinderen (Kids Sim), om ze op een gecontroleerde wijze kennis te laten maken met een mobiele telefoon. Je kunt je bundel aanpassen wanneer je wil en je kunt er voor kiezen om een contract af te sluiten voor 1 maand, 1 jaar of 2 jaar. Met of zonder toestel.
 

(klik op afbeelding om te vergroten)

 

En volgens de website: 

 

Kies je bundel

Kies hoeveel data je wilt Meer informatie over je abonnement

0 GB+ 150 bellen/sms per maand

14,00 /mnd

2 GB+ 150 bellen/sms per maand

19,00 /mnd

5 GB+ 150 bellen/sms per maand

21,50 /mnd

10 GB+ 150 bellen/sms per maand

26,50 /mnd

20 GB+ 150 bellen/sms per maand

30,50 /mnd

Unlimited data+ 150 bellen/sms per maand

34,00 /mnd

 


Bij Mobiel.nl zie ik inderdaad een onjuist bedrag op hun website: 

KPN Mobiel 2 jaar verlenging

€56,50

20 GB

€28,50

150 min of 150 sms

€0,00

Maar mogelijk heeft Mobiel.nl daar een reden voor. Je kunt het hun vragen. 


Ik heb de klacht bij Mobiel.nl neergelegd en wacht af op een reactie. 


Hoewel het terecht bij mobiel.nl ligt als verkopende partij zou het zomaar eens kunnen dat de prijs wel gaat kloppen. "De vermelde prijzen zijn exclusief bijzondere correcties of kortingen" In het verleden is er wel eens sprake geweest van 2 euro extra combinatiekorting bij het 20GB abonnement icm oa diverse high-end telefoons als de iphone 11 pro. Ik zou zeggen zorg dat je voor compleet/husselkorting bent aangemeld als je dat nog niet was en wacht de ingangsdatum van je abonnement af. Dan staan de juiste kortingen in MijnKPN en kan je bij mobiel.nl ook je KPN factuur tonen om het probleem hard te maken als het dan toch niet blijkt te kloppen


Hoewel het terecht bij mobiel.nl ligt als verkopende partij zou het zomaar eens kunnen dat de prijs wel gaat kloppen. "

Dit lijkt inderdaad het geval. Ik heb een nette mail teruggekregen van Mobiel.nl met het volgende bericht:

“We snappen je verwarring volledig, helaas lopen we hier vaker tegenaan. Het is zo dat je bij ons het contract hebt getekend en niet bij de provider zelf. Daarom is het contract bij ons leidend. We zien vaker dat de provider zelf de kortingen vooraf niet goed weergeeft omdat zij zelf andere kortingsbedragen hanteren op hun website. Je zult dus gewoon het bedrag per maand gaan betalen waar je voor hebt getekend. Mocht er toch een ander bedrag van je rekening zijn afgeschreven door de provider dan horen wij dat graag.” 

 

Ziet er naar uit dat alles goed gaat komen.