Skip to main content
Beantwoord

Abonnementskosten kloppen niet

  • April 19, 2020
  • 7 reacties
  • 173 keer bekeken

Beste,

In Januari hebben zowel ik als mijn vrouw een nieuwe telefoon aangeschaft met een KPN abonnement.

Wij zijn al jaren Telfort klant en vanwege de overgang naar KPN konden we geen nieuw Telfort abonnement afsluiten.

Nu is het zo dat we een abonnement hebben afgesloten voor 5GB en 150min/SMS.

Dit zou uitkomen op (staat zwart op wit) €16,50 per maand. Nu is het zo dat onze abonnementskosten op €21,50 uitkomen op onze factuur. Ik zou heel graag weten waar dit verschil vandaan komt.

Ook is ons verteld dat de aansluitkosten á €50,- (voor beide abonnementen samen) terug zouden krijgen. Ook dit is niet het geval (of komt dit nog?)

Beste antwoord door Joost Sebregts

De kwestie is opgelost na een chatgesprek en een telefoontje met de klantenservice

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

  • April 19, 2020

Hallo @Joost Sebregts , als je ook TFT-klant bent voor het thuisabo zie je op de thuisfactuur de combinatiekorting staan.

Of de kortingen zijn niet goed verwerkt bij TFT-KPN.

Aansluitkosten hoeven niet betaald te worden en zou je weer gecrediteerd moeten krijgen.

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 22, 2020

Dag Joost, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook de 2 mobiele nummers invullen waar dit om gaat. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 26, 2020

Joost, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • April 26, 2020

De kwestie is opgelost na een chatgesprek en een telefoontje met de klantenservice


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 26, 2020

Fijn om te lezen Joost. Je weet ons hier te vinden mocht het nodig zijn. 


  • Nieuwkomer
  • May 25, 2020

Waarom is mijn abonnement nog steeds niet aangepast? Ik heb een abonnement afgesloten van 17.50.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Waarom is mijn abonnement nog steeds niet aangepast? Ik heb een abonnement afgesloten van 17.50.

Hi @Madou, welkom op het forum. 

Zou je iets duidelijker willen toelichten wat er aan de hand is? Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken.Â