Skip to main content

Beste dames en op heren,

 

Ik heb een Sim only abonnement via Telfort, hetgeen is omgezet naar KPN voor euro 12,75 per maand.

Mijn 2 jaars periode loopt af op 23 juni 2020. IK ben online gaan kijken om te verlengen en kom dan voor hogere kosten te staan voor het zelfde abonnement, zijnde 2 GB en150 minuten bellen en/of smsen.
Dit ondanks het feit dat ik nog een korting zou kunnen krijgen van 5 euro omdat ik Internet via XS4all krijg.

Ik heb hierover gebeld met een medewerker van KPN. Hij heeft dit nader bekeken en aangegeven dat mijn abonnement, ondanks de 5 euro korting per maand ivm een internetverbinding via XS4all hoger zal uitvallen. Ik blijf dit vreemd vinden. Vervolgens vroeg ik hem wat er gebeurd als ik nu niets doe. Hij gaf aan dat het abonnement dan gewoon doorloopt voor de huidige euro 12,75 per maand en ik iedere maand kan opzeggen. 
Graag zou ik de bevestiging ontvangen dat mijn huidige abonnement met de huidige kosten van 12,75 per maand dan gewoon doorloopt. 

Alvast dank voor de reactie.

Monique van der Heijden

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

graag de reactie hierop naar mijn gmail account sturen.

 

HG.

Monique


U krijgt een reactie hier op het forum. Niet per mail.

Maar ik kan u bevestigen dat uw huidige abonnement gewoon door loopt. Mijn abonnement komt uit 2017 en loopt ook gewoon nog door. Wel word er ongeveer ieder jaar een inflatiecorrectie door gevoerd. 


Welkom op het forum @meamheijden!

Wat @Nick83 aangeeft klopt helemaal, zo lang jij niets wijzigt aan je abonnement, zal je abonnement zo blijven als het is :slight_smile: Heb je hier nog verdere vragen over of is het zo duidelijk?

 


Dank voor dit heldere antwoord en deze snelle reactie. Ik laat mijn huidige abonnement dan gewoon doorlopen 


Top, graag gedaan!

Ik sluit hierbij het topic :slight_smile: