Skip to main content

Goedendag, 

Enkele maanden geleden heb ik alvast een sim-only abonnement bij kpn aangeschaft met nummerbehoud en de overstap heeft vandaag plaatsgevonden. 

Het abonnement betreft 12gb met 150 min. voor 2 jaar en met bundelkorting kom ik uit op €17,50. Opzich niets mis mee, maar nu zie dat dit abonnement inmiddels voor €15,- wordt aangeboden. 

Uiteraard zou ik ook graag van deze prijs gebruik maken.

Nu hoop ik dat hiervoor geen telefoongesprek van 1,5 uur nodig is :)

Kan iemand mij hierbij helpen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

 

Patrick van Herk

Als het vandaag ingegaan is. En het nummer is dus ook van de andere provider naar KPN gegaan, dan kan daar nu niets meer aan verandert worden. KPN gaat echt de prijs niet aanpassen ofzo. 

Vorige week ofzo, toen had u nog kunnen annuleren waarschijnlijk. En opnieuw afsluiten. Maar daar is het nu te laat voor. U kunt nu ook wel annuleren nog, maar dan raakt u het nummer kwijt.


Beste Nick, bedankt voor je reactie.

Annuleren was al niet meer mogelijk. De vraag is of Kpn wel bereidt is de prijs aan te passen aangezien deze al verlaagd is nog voor het ingaan van het abonnement. Hierin wil even het antwoord van Kpn zelf afwachten. Toch bedankt.

Met vriendelijke groet,

 

Patrick van Herk


Hoi @PatrickvHerk . Ik snap je verzoek maar daar is deze community niet voor.

Hier helpen voornamelijk klanten elkaar en wij springen af en toe bij.  We pakken in de regel geen individuele verzoeken op die bij de reguliere helpdesk thuis horen..

Je kunt nog een poging doen om te bellen maar ik lees dat annuleren geen optie meer is, dus mijn vermoeden is dat er niets aangepast gaat worden. 


Bedankt Erwin. Zal het bericht schrappen.

Jammer dat het zo moeilijk wordt gemaakt om even een medewerker te spreken. Verder bevalt thuis en mobiel goed.