Skip to main content

Hi

Deze week heb ik m'n abonnement verlengt via de app. Er stond een prijs van 26 euro. In het contract is dat bijna het dubbele. In de app staat dat ik vanaf 2 oktober 36 euro ga betalen. Dat klopt dus allebei niet. 

Hoi @rstjona, je ziet op 3 plekken verschillende bedragen staan dus? Het kan zijn dat er kortingen (Husselkorting bijvoorbeeld) vanaf gaan welke niet in de overeenkomst worden benoemd. Zou je screenshots kunnen delen van de verschillende bedragen die je ziet staan, zodat we er ook een beeld van hebben? Zorg er daarbij wel voor dat eventuele privégegevens verborgen zijn, i.v.m. privacy. Kan je daarnaast ook je forumprofiel aanvullen zodat je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum, 06-nummer en laatste 3 cijfers van de IBAN er staan? Dan kan ik ook aan deze kant meekijken.


Hi Jasper, nu je het zegt, inderdaad, drie verschillende prijzen. De info die in mijn profiel staat is voldoende om te achterhalen wie ik ben.  Onderstaand twee screenshots van 13 september omstreeks half vier in de middag. Gr

 


De eerste is je huidige overeenkomst, de tweede ook maar dan met de kortingen, de derde is je nieuwe die op 3 oktober ingaat en die kost bruto inderdaad 36 euro op dit moment voor een 1 jarige overeenkomst, daar gaat nog je Hussel korting vanaf van 7.50 dus zou het 28.50 per maand gaan worden.

En vergeet niet op tijd je Google Nest te claimen.:wink: