Skip to main content

Beste mensen,

 

……….GAAT HET WEL GOED MET KPN……..

 

Voor 1 maand , namelijk de maand december 2020, had ik een nieuw mobiel abonnement genomen plus nieuw nummer. Abonnement liep van 07 december 2020 tot 07 januari 2021. Je kunt dus een abonnement nemen voor 1 maand bij KPN. 

Met dit nieuwe abonnement kon ik bellen, smsen en internetten voor de prijs van E 15 , - .

Voor de 31 ste december gebeld, dat ik verder afzie van het internetten met dit abonnement, en dat alleen nog wil bellen en smsen. En dat mijn abonnement op de 1ste januari 2021 moest ingaan. Ik koos voor abonnementsgeld van e10, - per maand en contractduur van 1 jaar.

De lief en vriendelijk klinkende KPN dame zei mij dat veranderen ( eind december 2020 ) niet kon, maar wel in de eerste week van januari 2021, voor de 7de januari 2021.

Gebeld voor de 7de januari en wederom kreeg ik lief en vriendelijk klinkende KPN dame aan de lijn en die zei mij dat ze het direct zou veranderen, en ik hoefde mij verder geen zorgen te maken.

Vandaag de 15de januari keek ik op mijn rekening en zag de KPN-inning van E17, 50.  Je verwacht e 10, -  , maar het wordt e 17,50…………………. 

Gebeld met KPN klantenservice, maar kreeg als antwoord dat men niet weet wat men mij beloofd en toegezegd heeft.   Notabene: Als je belt met klantenservice wordt vooraf  gezegd dat gesprekken worden opgenomen voor onderwijsdoeleinden. Waarschijnlijk zijn mijn gesprekken gewist.

 

Groet,

 

Ton

 

ps:

Ik ben trouwe klant van Telfort geweest, totdat het moest opgaan in de buik van het grote moederbedrijf KPN. Ik mis de service van Telfort. 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

Welkom op het forum @19bellen. Wat ik graag zou willen doen is kijken hoe we alles alsnog voor je in orde kunnen maken. Zou je om die reden nog even willen aangeven in het persoonlijke opmerkingen veld van je profiel om welk nummer het gaat? En zoals ik het begrijp is dus het doel daarvan een abonnement te maken voor onbeperkt bellen en SMS voor 10 euro per maand. Dit zal dan een abonnement zijn dat een contractduur heeft van 24 maanden.