Skip to main content

Hallo vraagje,

Ik heb nu 5 weken geleden twee prepaid abonnementen afgesloten. Één heb ik met 5gb internet afgesloten .De tweede afgesloten met onbeperkt en ik ben compleet dus kan ik delen. Mijn vraag is kan ik die eerste wijzigen voor een goedkopere tarief het abonoment is voor 2jaar.

Hallo @erikmolentje ,

Vermoedelijk heb jij geen prepaid, maar heb jij mobiele abonnementen afgesloten op de voorwaarden van KPN Hussel. 
 

Dan kun je maandelijks jouw abonnement naar boven of naar beneden bijstellen. Dit kun je instellen in Mijn KPN. 

 

Voorwaarden Hussel Mobiel

Met Hussel mobiel kun je zelf bepalen wat jouw ideale bundel is. Kies een databundel tussen de 0 GB en onbeperkt data  en kies of je 150 min p/m of onbeperkt wilt bellen. Daarnaast kun je voordelig extra abonnementen afsluiten voor je kinderen (Kids Sim), om ze op een gecontroleerde wijze kennis te laten maken met een mobiele telefoon. Je kunt je bundel aanpassen wanneer je wil en je kunt er voor kiezen om een contract af te sluiten voor 1 maand, 1 jaar of 2 jaar. Met of zonder toestel.

 


bij een nieuw abb.naar hussel met 3 mnd korting krijg je een nieuwe modem klopt dat ?


Als je een nieuwe klant bent wel. Bestaande klanten krijgen geen nieuw modem tenzij ze nog zo’n oude V7 hebben of als je oude V8 of V9 kapot gaat.
 

Wanneer krijg je de KPN Box 12?

Voorlopig begint de introductie van de KPN Box 12 bij nieuwe klanten, zij krijgen dit modem standaard geleverd bij een bestelling van KPN internet. Ook als je een ouder modem hebt dan de Experia Box v10(a) en als deze onverhoopt kapot gaat, dan krijg je ter vervanging de KPN Box 12. Er zijn twee uitzonderingen, in het geval van pairbonding krijg je de KPN Experia Box V10 en bij Sneller Internet Buitengebied krijg je de KPN Experia Box V10 of V10a.

 


Reageer