Skip to main content

Het is toch allemaal wat zeg. 


😂


Pff zeker @Joep1965 , zeer vermoeiende discussie dit...


@martijn197108 

Waar zie jij een discussie?

Ik deel enkel nuttige informatie van een officieel Nederlands nieuwskanaal.


@martijn197108

Waar zie jij een discussie?

Ik deel enkel nuttige informatie van een officieel Nederlands nieuwskanaal.

In het andere topic('s) @Dig4tal.

 

 


Je moet toch wat als trouwe klant van KPN als je niet serieus word genomen. Ik heb serieuze problemen en ik wil een oplossing.

 

Ondertussen word er mooi door KPN gezegd dat ik kan overstappen. Wat een absurd gedrag hier!


Joep is niet van KPN @Dig4tal 


Als superusers vertegenwoordigen jullie KPN. Best wel kwalijk zo'n opmerking van stap maar over.

TotaalTV heeft dus wel gelijk.


Laat maar @Dig4tal , ik heb geen zin meer in deze discussie.


Hallo @Dig4tal , superusers vertegenwoordigen KPN niet, zijn gewoon forumleden, net als jij en ik, alleen met een andere 'titel', zo heb jij als titel helper en ik als titel wijsgeer, misschien omdat ik 70+ ben😉


Er is geen discussie. Dit machtsvertoon slaat ook nergens op. Alle superusers tegen 1 weerloze klant.


Laat maar @Dig4tal , ik heb geen zin meer in deze discussie.

Helemaal mee eens, heel erg vermoeiend!


*en ik als titel wijsgeer, misschien omdat ik 70+ ben😉

Dan moeten ze mij misschien een andere “titel” geven, want hier duurt het nog wel ff voor ik 70+ ben ;-) 


Dan moeten ze mij misschien een andere “titel” geven, want hier duurt het nog wel ff voor ik 70+ ben ;-) 

Haha, mij dan ook🤣


En alle superusers vertonen wederom absurd gedrag ook dit word gedocumenteerd.


Gewoon onzin. Stemmingmakerij. 


Ach ja, hoe dan ook, ik zat nog te denken mbt jouw, inmiddels vele topics, berichten en onvrede hier over @Dig4tal Als er in ieder geval 1 persoon hier tijd, kennis, geduld én een oplossing had voor jouw ‘kpn’ probleem dan zou dat wel @wjb zijn. Je kan veel over hem zeggen, maar als er iemand zich de kop niet laat gek maken en toch behulpzaam blijft is hij het wel. Dus misschien wordt het toch tijd om helaas te accepteren dat er nu geen oplossing is voor jouw probleem


Als er geen oplossing is zie ik een terugbetaling van kosten tegemoet. Betalen voor iets dat niet werkt is oplichting.


Oké, en dat was hem. Ik zet dit topic op slot. 

@Dig4tal je hebt je onvrede inmiddels via meerdere wegen kenbaar gemaakt. Verzoek om dit in je eigen topic te houden. Maak ook geen nieuwe topics meer aan, spammen is tegen de huisregels. Dit is je waarschuwing, bij een volgende overtreding van de huisregels volgt er een tijdelijke ban. Heb hier ook enkele berichten verwijderd. Onvrede en het niet eens zijn is prima, maar laat persoonlijke aanvallen achterwege.