Skip to main content

Ik probeer een account aan te maken voor ChatGPT. Als ik mijn (verplichte) telefoonnummer invoer krijg ik het volgende te zien: It looks like this is a premium phone number. Please provide a valid non-premium phone number to continue. Invoewr van het telefoonnummer van mijn vrouw levert het zelfde antwoord op. Overleg met een medewerker van KPN levert niets op (kent eigenlijk het woord premium number niet). Op de website van ChatGPT staat dat dit gebeurt om fraude te voorkomen. Heeft iemand een idee hoe verder? 

Ik probeer een account aan te maken voor ChatGPT. Als ik mijn (verplichte) telefoonnummer invoer krijg ik het volgende te zien: It looks like this is a premium phone number. Please provide a valid non-premium phone number to continue. Invoewr van het telefoonnummer van mijn vrouw levert het zelfde antwoord op. Overleg met een medewerker van KPN levert niets op (kent eigenlijk het woord premium number niet). Op de website van ChatGPT staat dat dit gebeurt om fraude te voorkomen. Heeft iemand een idee hoe verder? 

Admin: bericht samengevoegd met reeds eerder aangemaakt topic


Hallo @SJERAP ,

Voer het nummer anders in als bv

0612345678.

 

Premium-telefoonnummers zijn telefoonnummers die bellers hogere tarieven in rekening brengen voor bepaalde diensten, waaronder informatie en entertainment. Een deel van de gesprekskosten wordt betaald aan de serviceprovider, waardoor premiumgesprekken een extra bron van inkomsten kunnen zijn voor bedrijven


Hallo @Noordzee ik moet mijn eigen telefoonnummer invoeren om een code te krijgen. Met die code kom ik dan blijkbaar verder. Maar….ik heb jouw voorstel ingevoerd en dan krijg ik: “Your account was flagged for potential abuse. If you feel this is an error, please contact us at help.openai.com”.

Kortom dit schiet nog niet erg op. Nog suggesties?


Ik zou dan contact opnemen met het contactadres voor de website ChatGPT. 

https://chatgptonline.ai