Skip to main content

Dag,

 

Afgelopen zondag heb ik een sms verstuurd naar een Belgisch nummer. Nu heb ik deze sms verwijderd maar zou graag het nr achterhalen. Is dit mogelijk ? 

Hallo @FloFlo86 dit nummer zal je komende maand terugzien op de factuur.


Ok duidelijk. Er is geen manier om het nr eerder te achterhalen ?


Nee @FloFlo86  Zelf kan je dat niet maar als je jouw gegevens (Privé, alleen zichtbaar voor KPN) in het forumprofiel zet, met het 06-nummer in het veld “Persoonlijke opmerkingen”, dan kan een KPN moderator het waarschijnlijk wel opzoeken. Door de drukte moet je wel rekening houden met een wachttijd van meerdere dagen.


Bedankt!

 

Dan ga ik dat doen en wacht ik geduldig af. 


Hoi @FloFlo86! Welkom op het forum :blush: 

Mooi dat je jouw gegevens al in je profiel had ingevuld, zo heb ik gelijk voor je kunnen kijken! Kan het ook kloppen dat de SMS afgelopen zondag is verstuurd? Ik zie namelijk geen verstuurde SMS terug op zaterdag (20-02), maar wel op zondag (21-02). Hoe dan ook; ik stuur het nummer naar je toe in een privébericht. :wink:

Ben je daarmee helemaal geholpen?


Hi @Jose_ , snelle service 👍 maar waar lees jij zaterdag ​​​​​​? 🤔

Dag,

Afgelopen zondag heb ik een sms verstuurd naar een Belgisch nummer. Nu heb ik deze sms verwijderd maar zou graag het nr achterhalen. Is dit mogelijk ? 

 


@RBxx :sweat_smile: Goed punt, scherp! Toe aan weekend (en dat op woensdag :joy: )