Skip to main content

Hi allemaal,

 

Om welke generatie Airpods gaat het bij de actie?

 

Hoor het graag!

Hallo @wessa93 

Dit staat in de actievoorwaarden op de actiepagina

Deze actie geldt voor de AirPods met oplaadcase (EAN 190199098572) met de adviesverkoopprijs €179,00.


Zojuist het formulier ingevuld waarna ik een bericht krijg met: '’Bedankt voor je deelname aan de KPN Apple AirPods promotie!'’. Krijg ik ze nu opgestuurd? Heb nog niets afgerekend.

 


Ha @Steef1998, welkom! Heb je inmiddels ook een bevestigingsmail o.i.d. gekregen? Heb je ze al binnen?


@Marcia_  Nee, ik heb verder niets ontvangen. Moet ik het formulier opnieuw invullen wellicht?

 


Zou ik wel proberen inderdaad.. Je kunt ook mailen naar kpn@consumercare.info met de vraag hoe het ervoor staat als je het idee hebt dat het wel verwerkt is. Maar ik zou 't eerst gewoon nog eens proberen. 


Ik heb gisteren mijn KPN mobiel abonnement verlengd en de Iphone 12 aangeschaft. Daar gold toen de € 100,00 korting voor de EAR pads nog niet, vanaf vandaag dus wel. Kan er nog iets gedaan worden of heb ik pech?

Zou ik wel proberen inderdaad.. Je kunt ook mailen naar kpn@consumercare.info met de vraag hoe het ervoor staat als je het idee hebt dat het wel verwerkt is. Maar ik zou 't eerst gewoon nog eens proberen. 

 


Ha @BBanaan, wat jammer om te lezen! Net misgegrepen 😞. Ik kan er inderdaad helaas niet voor zorgen dat je alsnog de korting krijgt. Dit is echt pas geldig op bestellingen vanaf vandaag.