Skip to main content
Hallo,



Zojuist heb ik contact gehad met de chat van KPN en hier hebben ze zowel KPN compleet voor mij in orde gemaakt en ik heb hier mijn abonnement laten verlengen met een nieuw toestel. Nu zie ik op de site dat als je deze telefoon besteld je er een headset bij krijgt ter waarde van € 199,-. Dit kan ik echter niet terug vinden op de bevestiging die ik heb ontvangen. Krijg ik deze nu wel of niet?



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Hallo @Kris Reimink

Is dat soms de Samsung Galaxy S10 actie?

Dan ben je nog net op tijd. Het toestel moet uiterlijk 6 oktober aangeschaft worden.



Dat is een gezamenlijke actie van KPN en Samsung, maar de uitvoering is in handen van Samsung.

Er wordt op de KPN website ook naar verwezen.



Wacht tot je de telefoon in huis hebt. Je hebt de gegevens op het doosje nodig.



Ga naar de Samsung promotie website via deze link JBL bij Samsung S10

Vul je gegevens in en registreer, dan ontvang je de headset binnen 6 weken thuis.

Je kan nog registreren t/m 21-10-2019



Succes en veel plezier met de headset!
Super bedankt voor het antwoord. Ik ga dit zeker doen.
Hoi @Kris Reimink , goeie keus de S10. Ik heb er sinds mei j.l. ook veel plezier van.
Hallo @Kris Reimink Gaaf dat je je abonnement bij ons hebt verlengd! Ik zie dat @RBxx je een keurig antwoord heeft gegeven. Zo komt het vast in orde!

Goedenavond. Vandaag de JBL koptelefoon ontvangen. Helaas is deze kapot, 1 speaker werkt niet.

Omdat er 3 spelers betrokken zijn bij deze actie is mijn vraag:

Aan wie retourneer ik de koptelefoon? JBL, Kpn of Samsung?

Bedankt vast voor de reactie


Hoi @Jeroen29 , de uitvoering ligt bij Samsung, dus dat is je eerste aanspreekpunt.

Onderstaande staat in de bijzondere voorwaarden op de Samsung promotie site:

Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kan je contact met ons opnemen via telefoonnummer NL: 088 90 90 100 (lokaal tarief) of per e-mail naar samsungmobile@consumercare.info


Hallo @Jeroen29 Wat enorm zonde! Je kunt, zoals @RBxx al aangeeft, het beste contact met Samsung leggen. Ik hoop van harte dat het snel wordt opgelost. 


Reageer