Skip to main content
Ik heb op 30-06 mijn KPN mobiel contract verlengd met een Samsung S10E. Onderdeel van deze verlenging was de levering van een Harman Kardon speaker.

Bij de levering van mijn nieuwe toestel heb ik geen enkele informatie gekregen over hoe deze speaker aan te vragen. Nu ga ik zojuist kijken (na uitgebreid zoeken op de KPN site) op de Samsung website, blijkt deze actie per gisteren afgelopen te zijn en kan ik niets meer registreren.

Ik vind dit allemaal wel heel vlot achter elkaar, zeker als ik zelf de informatie moet achterhalen. Is hier nog iets aan te doen?

MVG
Hoi Edwin, welkom hier.



Ik zie inderdaad dat die Samsung de aanvragen op de 15de uit heeft gezet. Ik ben bang dat ik zelf niets voor je kan doen, wij leveren deze boxen niet. De actie gaat volledig via Samsung zelf. Het enige wat ik nog kan bedenken is om bij Samsung aan te kloppen, ik weet alleen niet hoe coulant ze hiermee omgaan.



Op de pagina van de actie zie ik dat ze, gek genoeg, doorverwijzen naar Facebook Messenger als je op 'Neem contact op' klikt. Als je Facebook hebt kun je dit proberen. Zie hier. Ik heb ook een telefoonnummer kunnen achterhalen als dat makkelijker is: 088 9090100. Als laatste optie zou je nog een Samsung servicelocatie kunnen bezoeken. Hier kun je achterhalen of er eentje bij jou in de buurt is.



Ik hoop dat je zo verder zult komen.