Skip to main content
Vraag

Actiecode voor meer gezinleden

• May 4, 2026
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Goedenavond,

Wij hebben een groot huishouden en willen onze telecomdiensten graag centraliseren bij KPN. Op dit moment zijn de abonnementen nog verdeeld over verschillende aanbieders, waaronder Simpel en Ben. Wij zouden dit graag samenvoegen, zodat alle gezinsleden onder één aanbieder vallen.

Op jullie site heb ik gezien dat het mogelijk is om gebruik te maken van actiecodes bij het afsluiten van nieuwe abonnementen. Daarnaast heb ik vernomen dat anderen hiervoor per post een aanbod met welkomstkorting hebben ontvangen via een actiecode.

Daarom wil ik jullie vragen  om vijf actiecodes, zodat wij voor alle betrokken gezinsleden een nieuw abonnement bij KPN kunnen afsluiten.

Eerder heb ik hierover contact gezocht met uw klantenservice. Helaas bleek niet iedere medewerker op de hoogte van deze mogelijkheid. Uiteindelijk is mijn vraag wel intern uitgezet, maar daarbij werd ook direct een voorstel gedaan om de abonnementen af te sluiten. Vanwege eerdere minder goede ervaringen met online of deur-aan-deur verkoop heb ik hier toen van afgezien.

Desondanks overweeg ik nog steeds om alle abonnementen bij KPN onder te brengen in plaats van bij Vodafone, mits het aanbod en de prijsstelling aantrekkelijk zijn.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Yassin

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Yassin2004, welkom op onze community! Via deze community kan ik je hier niet mee helpen, ik ben zelf ook niet bekend met deze codes. Ik denk dat je toch het beste bij mijn telefonische collega's of in de winkel terecht kunt voor een goed aanbod.