Skip to main content

Ik heb ook het probleem dat de multisim activatie blijft hangen. Denk al 2-3 dagen inmiddels. Ik heb de Watch (Apple Watch Ultra 2) en Telefoon (iPhone 13 Pro Max) al een paar keer herstart, van elkaar ontkoppeld en opnieuw ingesteld. Activatie blijft hangen. Zojuist met de klantenservice gebeld maar vertellen mij de stappen van via de site te doorlopen. Dit heb ik gedaan, maar bij de activatie is het proces vastgelopen en nu kan ik het niet meer opnieuw doorlopen. Klantenservice kan mijn poging tot aanvragen/activeren ook niet in het systeem vinden. Op de blog van een jaar geleden staat dat toen orders waren vastgelopen. Klantenservice kon mij hierover dus niets vertellen. (https://forum.kpn.com/mobiel-15/multisim-activatie-blijft-hangen-en-draaien-584742#:~:text=De%20snelste%20manier%20hierover%20in,even%20wat%20langer%20te%20duren)

Erg vervelend aangezien ik nu niet alle functies van mijn Watch kan gebruiken en dit is een van de redenen dat ik recent ben overgestapt naar KPN. Graag een antwoord op wat ik kan doen. 

Het schijnt namelijk niet mogelijk te zijn een multisim op een andere manier te bestellen dan via bovengenoemde stappen of bij het aanschaffen van een nieuwe smartwatch. Deze watch heb ik recent al via KPN besteld, kon alleen nog niet met een multisim voor mijn eigen nummer omdat ik aan het wachten was op nummerbehoud. 

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Ticochi . Wat hinderlijk dat het niet lukt.  De klantenservice zou normaliter gewoon moeten kunnen zien of er een order is vastgelopen.  En als het jou niet lukt, kunnen ze het namens jou proberen. Ik zou toch nog even een poging wagen door 0800 0402 te bellen.  


Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Heb nu al 2 keer 08000402 gebeld maar die kunnen mij ook niet verder helpen. Het probleem is dat mijn bestelling op de bestelling status pagina nog steeds op leveren staat terwijl hij al lang geleverd is. Dit heb ik ook doorgegeven aan de klantenservice.

De 2de keer is mijn geadviseerd om alles te resetten maar ook dat heeft niet geholpen.

Ik denk zelf dat er geen signaal terug gegeven is dat alles is afgeleverd en daarom blijft hangen in het bestel proces. En daarom niet door gaat van stap 3 naar stap 4 en 5 van het bestel proces. Lijkt mij dat je dat zetje ook zelf kan geven. Ik wacht het nog even af en anders ga ik alles terug sturen.


Hoi @Living Mobile . Je moet toch echt bij de klantenservice zijn.  Als er iets mis gaat met een order hebben ze middelen om hier een ticket voor aan te maken. 

 


 @Ticochi , is het ondertussen bij jou goed gekomen met de Multisim? Ik heb een soort gelijk probleem en kom niet verder met de klantenservice van Apple en KPN. Vorig jaar heb ik met mijn vorige iPhone normal gebruik kunnen maken van de Multisim.

3 maanden geleden heb ik mijn Multisim geactiveerd voor de zomer en is de activatie blijven hangen. Hij staan “aan” in mijn KPN en is gefactureerd afgelopen drie maand. Ondertussen heb ik al verschillende handelingen geprobeerd om te probleem op te lossen.

  1. verwijderen en herstellen internetinstellingen van de iPhone;
  2. ontkoppelen en opnieuw koppelen van de Apple watch;
  3. Apple watch resetten en reservekopie terug zetten;
  4. Apple watch volledig leeg halen en met een schone, nieuwe installatie starten.

Voor de duidelijkheid; zowel de Apple watch als de iPhone draaien op de nieuwste software, privé doorgifte en eventuele VPN staan uit. Het betreft een iPhone 15 pro en Apple Watch 7 serie 4G. Beide Europees model, eerste eigenaar.

Het probleem is dat ik zelf niet de Multisim kan opzeggen omdat het informatieknopje niet beschikbaar is gedurende de activatie periode. KPN kan de Multisim niet de-activeren.

Ik hoor het graag als jij of iemand anders de oplossing weet.

Alvast bedankt, 

Kruijt


Reageer