Skip to main content

Ik heb vorige week een nieuwe simkaart ontvangen, (ben overgestapt naar kpn en heb mijn oude nummer behouden) maar ik heb geen activatiecode ontvangen.

Hoi Alice. Welkom bij KPN en op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik het verder voor je uit. Ik hoor graag van je!


Ik heb me gegevens ingevuld!


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Naar welke activatie code ben je precies op zoek? Ik zie dat je jouw nummer wilt behouden en dat het overstapverzoek is goedgekeurd. Jouw mobiele nummer wordt overgezet op 29-06-2020. Vanaf deze datum bel je via het netwerk van KPN. Als het goed is heb je inmiddels jouw simkaart in de brievenbus ontvangen en moet je binnen 5 dagen online bevestigen dat je het simkaartje hebt ontvangen. In de brief bij jouw simkaart leest u hoe u dit doet. Heb je dit al gedaan?


Mijn simkaart is persoonlijk bezorgd aan de deur. Het lukte me niet om mijn nummer te koppelen in de kpn app, dus ik dacht dat ik mijn simkaart moest activeren. Maar het kan dus zo zijn dat dat pas vanaf 29-6 kan?


Dat klopt, als het goed is heb je een e-mail ontvangen hierover op 27 mei. Ik heb deze mail zojuist nogmaals naar jou verstuurd.


Morgen (29-06-2020) zetten wij jouw mobiele nummer over naar KPN. Vaak gebeurt dit tussen 11.00 en 16.00 uur. Laat je mij weten of het is gelukt?

 


Morgen (29-06-2020) zetten wij jouw mobiele nummer over naar KPN. Vaak gebeurt dit tussen 11.00 en 16.00 uur. Laat je mij weten of het is gelukt?

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer