Skip to main content
Beantwoord

Activeren E-sim gaat niet goed. Nummer is niet bekend bij KPN

• June 25, 2025
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Hallo allemaal,

Vandaag (25-06-2025) is mijn overstap naar KPN afgerond. Ik heb ook een e-mail ontvangen van KPN met het verzoek om mijn telefoonnummer te koppelen aan mijn account, zodat ik mijn e-sim kan activeren.

Wanneer ik echter probeer mijn telefoonnummer te koppelen via MijnKPN, krijg ik een melding dat mijn nummer niet bekend is bij KPN. Hierdoor lukt het niet om verder te gaan met de activatie van mijn e-sim.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat ik nu het beste kan doen? Moet ik nog even wachten of is er iets misgegaan bij de overstap?

Alvast bedankt voor de hulp!

Alvast bedankt voor de hulp!

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Nilberk. Welkom op de community! Wat leuk dat je bent overgestapt, maar jammer dat het koppelen van je nummer nog niet lukt. Mag ik vragen of je telefoon is verbonden met een wifi-netwerk? Dit is belangrijk om je e-sim te kunnen installeren. Zonder wifi werkt het vaak niet goed. In het onderstaande topic lees je meer over het activeren van e-sim.

Lukt het dan nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice door een terugbelafspraak in te plannen. Zij helpen je graag verder.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 26, 2025

Hoi ​@Nilberk. Welkom op de community! Wat leuk dat je bent overgestapt, maar jammer dat het koppelen van je nummer nog niet lukt. Mag ik vragen of je telefoon is verbonden met een wifi-netwerk? Dit is belangrijk om je e-sim te kunnen installeren. Zonder wifi werkt het vaak niet goed. In het onderstaande topic lees je meer over het activeren van e-sim.

Lukt het dan nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice door een terugbelafspraak in te plannen. Zij helpen je graag verder.