Skip to main content
Beantwoord

Activeren Multisim lukt niet meer op Apple Watch 8

• May 20, 2025
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Goedemiddag, ik heb vorige week al contact gehad met een medewerker, die komt niet verder en verwijst mij naar een KPN winkel. Dit lijkt mij zonde van mijn tijd, gezien ik niet de enige ben met problemen met de Multisim, naar aanleiding van wat ik op het forum tegenkom;

Ik had een iPhone 14 Pro met een Apple Watch 8 eraan gekoppeld met Multisim van KPN.

Mijn Apple Watch werd door Apple vervangen onder garantie en alvorens de oude Apple Watch werd opgestuurd in de Apple Store is hij ontkoppelt en gereset naar de fabrieksinstellingen. In de Apple Watch-app hadden we ook keurig de Multisim verwijderd zoals het hoort volgens de instructies. Ik heb de Watch dus losgekoppeld van mijn Apple ID, nergens komt de Watch nog tevoorschijn. De Watch is inmiddels ook dus ook door Apple vernietigd en dus niet meer in mijn bezit.

De nieuwe Apple Watch wil ik uiteraard weer gebruiken met Multisim. Je raadt het al; het koppelen hiervan lukt niet. Ik krijg steeds de melding dat Multisim al aan een andere Watch is gekoppeld. Dit is niet meer zo. Vorige week sprak ik een medewerker die de Multisim had verwijderd. In Mijn KPN ID zie ik ook geen Multisim abonnement meer actief. Ik heb al meerdere keren gebeld, maar niks werkt.

Ik heb ook al contact met Apple opgenomen en zij verwijzen ook echt door naar de provider. Aangezein de Apple Watch bij mijn Apple accounts nergens meer bestaat ben ik ervan overtuigd dat de fout ergens in de KPN systemen zit, dus probeer ik het hier. Zeker gezien de berichten op dit forum hierover.

De KPN medewerker die ik sprak als eerste had op een afdeling gewerkt waar zij wat dieper in de systemen konden duiken en de oude Multisim koppeling helemaal konden verwijderen. Hij had mijn melding naar hen doorgezet. Ik lees dat dit bij andere mensen ook had geholpen. Dit is helaas nog niet gebeurd. Vandaar dat ik hier even probeer of iemand me kan helpen...

Beste antwoord door Beuk_

Inmiddels is dit opgelost door een ontzettend vriendelijke medewerker van technisch beheer. Ik ben blij dat ik na een week eindelijk serieus door iemand ben geholpen die wist waar dit over ging. Als ik naar de medewerker had geluisterd die ik gisteren sprak (die overigens de telefoon opnam met '’hallo KPN'’), was ik voor niks naar een winkel gegaan. Credits naar de helden van technisch beheer 👏🏻

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • May 21, 2025

Inmiddels is dit opgelost door een ontzettend vriendelijke medewerker van technisch beheer. Ik ben blij dat ik na een week eindelijk serieus door iemand ben geholpen die wist waar dit over ging. Als ik naar de medewerker had geluisterd die ik gisteren sprak (die overigens de telefoon opnam met '’hallo KPN'’), was ik voor niks naar een winkel gegaan. Credits naar de helden van technisch beheer 👏🏻

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Beuk_, welkom op onze community! Bedankt voor je terugkoppeling. Fijn dat het uiteindelijk wel opgelost is. Ik hoor dat hier van de week ook een storing mee was maar fijn dat het nu werkt.

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!