Skip to main content

Bij het installeren van de multisim blijft het hangen op activeren in de Watch-app. Ik ben bij een KPN winkel geweest en heb ook met KPN gebeld maar ze kunnen mij niet helpen. Ze geven aan dat er geen nieuwe multisim is afgesloten. Ik kan in de watch-app het ook niets meer deactiveren omdat het op activeren staat en dus ook niet opnieuw installeren (zie plaatsje hieronder)

 

Een eerdere multisim op mijn vorige watch heb ik gedeactiveerd en bij het aanvragen van een nieuwe multisim op mijn watch ging de aanvraag goed  maar hij blijft hangen op activeren waardoor de multisim niet op mijn Watch wordt geïnstalleerd.

Wie kan mij helpen?

Ik heb alles al opnieuw opgestart (telefoon, horloge) en horloge ook losgekoppeld en opnieuw geïnstalleerd maar het zelfde probleem blijft terugkomen. Ik heb een watch 7 en een apple telefoon 16 pro.

 

 

Hoi @Ymarda . Wat vervelend dat het niet wil lukken.

Ik heb een kennisbank artikel voor je waarin alles wat we hier bij de community weten over multisim instaat:

 

Als er daarna nog issues zijn, kun je toch het beste contact zoeken met de telefonische helpdesk of via facebook of x. 

Bij de community helpen voornamelijk klanten elkaar.  Misschien heeft iemand hier nog een goede tip:?


Hi Erwin,

 

ik weet hoe je een multisim kan activeren of deactiveren dit heb ik met mijn vorige Watch ook al gedaan alleen is het nu tijdens het activeren blijven hangen in de watch-app en daardoor niet op mijn Watch geïnstalleerd. Nu kan ik helemaal niets meer. Ook niet deactiveren en opnieuw activeren.  Bij de KPN winkel weten ze het ook niet daar ben ik al 2 keer geweest en de klantenservice kan mij ook niet helpen. Alles is opnieuw geïnstalleerd en opgestart maar het wieltje van activeren blijft maar draaien. Op internet zie ik dat meer mensen hier last van hebben of hebben gehad maar er staat niet bij hoe dit is opgelost. Ik hoop dat iemand mij kan helpen waarbij dit eerder is opgelost. Ik sta voor een raadsel. 


Volgens mij moeten ze in zo'n geval een ticket aanmaken voor de 2e lijn, @Ymarda .  Of geven ze bij de helpdesk aan dat het aan je toestel ligt? 


Reageer