Skip to main content
Antwoord

Activeren multisim voor apple watch Ultra 2 blijft hangen

• January 16, 2024
  • 1 reactie
  • 87 keer bekeken

Hallo,

Sinds gisteren probeer ik de multisim te activeren voor mijn Apple Watch Ultra 2, maar het blijft hangen bij Mobiel Service in de Watch app.

Alle mogelijke oplossing die vermeld zijn in de forum doorlopen, maar geen resultaat helaas.

Kunnen jullie mij daarmee helpen?

Alvast bedankt,

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @AliNL. Welkom op het KPN forum. Wat vervelend dat het niet lukt om multisim te activeren op jouw Apple Watch. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij hebben de mogelijkheid om dit intern door te zetten naar onze technische afdeling om dit verder te laten onderzoeken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2024

Hoi @AliNL. Welkom op het KPN forum. Wat vervelend dat het niet lukt om multisim te activeren op jouw Apple Watch. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij hebben de mogelijkheid om dit intern door te zetten naar onze technische afdeling om dit verder te laten onderzoeken.Â