Skip to main content
Beantwoord

Activeren SIM kaart

  • January 4, 2021
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Voor een Kids SIM gaat mijn zoon over van T-Mobile naar KPN. Hiervoor hebben we een SIM kaart ontvangen via mobiel.nl.

Er staat niks over activeren bij Mobiel.nl maar wel in de mail van KPN over het behouden van het telefoonnummer. Is het in dat geval nodig om de kaart te activeren?

Beste antwoord door Bart_

Hallo @sboons Heb je hier ondertussen al duidelijkheid over gekregen? Je kunt de informatie aanhouden die je van ons hebt gekregen! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 12, 2021

Hallo @sboons Heb je hier ondertussen al duidelijkheid over gekregen? Je kunt de informatie aanhouden die je van ons hebt gekregen! 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 17, 2021

Hoi Bart,

 

Helaas niet, de berichtgeving spreekt elkaar tegen. Wacht wel af tot maart en anders zien we dan wel verder.

 

Groeten

Steef