Skip to main content

hallo,

ik probeer mijn simkaart te updaten, maar dat lukt niet.

de initiele activatie code kwam op de email (vorige week woensdag) maar die werkte niet.

gisteren 2x gebeld en daar werd mij verteld dat ik opnieuw een code moest aanvragen, deze zou per sms binnenkomen (helaas).

's middags nogmaals gebeld, ik moest via een andere url https://mijnbestelling.kpn.com/activatie/ via activatie code kwijt het nogmaals proberen. Hij zou nu op de email komen. (helaas)

 

Hoe kan ik nu de kaart activeren??

Goedenavond @Nageltje, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat onhandig dat je nu nog steeds je simkaart niet kunt activeren.. Of heb je inmiddels een nieuwe sms / e-mail ontvangen hiervoor? En heb je het ook al geprobeerd via deze website?

Mocht dat niet het geval zijn, dan ontvang ik graag je naam, postcode + huisnummer, simkaartnummer + 06-nummer. Dit kan je noteren in je Forum profiel (privé) en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!


Hoi Susan, die website had ik oook al gehad idd.

Ik heb mijn profiel gegevn nu ingevuld.

Ik hoop dat je me kunt helpen.

alvast bedankt

 


Hoi @Susan_  is er al een update?

Ik heb nog steeds geen activeringscode.

 

 


@Nageltje, excuses ik was enkele dagen afwezig! Ik heb nogmaals geprobeerd een activatiecode toe te sturen op basis van de gegevens die je had ingevuld, deze zal je ontvangen op je e-mailadres die bij ons bekend is. Wil je dit eens controleren?


@Susan_  Kun je aangeven welk emailadres dat is?

Ik heb namelijk nog steeds geen email gekregen, ook niet in de spam box.

Ondanks dat het juist in mijn profiel staat (facturen en reclame van de KPN komen wel aan) heb ik het nogmaals bij de titel gezet.

Kunnen jullie de activatie niet van daaruit regelen?


@Nageltje, dit is het mailadres inderdaad dat gebruikt is! Zou je dan eens willen kijken in de Mijnbestelling omgeving? Bij berichten zou er ook een activatiecode moeten staan. 

Heb je de simkaart gewoon in de brievenbus gekregen of via een koerier ontvangen? Bij dat laatste heb je al een geactiveerde simkaart ontvangen.


@Susan_  Als de simkaart al geactiveerd was dan had ik niet gebeld of hier in het forum een melding gemaakt.

De simkaart zit erin maar geeft nog steeds geen netwerk. En ja, de pincode is ingevoerd en de simkaart zit er goed in.


@Nageltje, met jouw gegevens kan je inloggen op de bestelstatuspagina (ordernummer en postcode). Dit heb ik zojuist even gedaan, en ik zag 3 berichten met de activatiecodes. Ik heb de laatste gebruikt om je simkaart te activeren. Zou je het toestel eens willen uitschakelen en opnieuw inschakelen om te controleren of dit gelukt is? Ik krijg namelijk het bericht te zien: ‘simkaart succesvol geactiveerd'.


@Nageltje, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je inmiddels gebruik maken van jouw simkaart? Ik hoor graag van je!


Reageer