Skip to main content

Ik hoop zo dat iemand me kan helpen. Probeer multisim voor Apple Watch te krijgen . Maar wieltje blijft draaien. Hoop dat iemand van kpn me echt kan helpen. Via de telefoon lukte niemand het terwijl ik hier op het forum wel lees dat het lukt. 
gr Menno

Ik heb hetzelfde probleem, ik kan de hele aanmelding doen maar het activeren blijft hangen.

 


Precies dit inderdaad . Maar bij de klantenservice weet men het niet . 


De oplossing is je telefoon opnieuw op te starten en dan de apple watch volledig opnieuw in te stellen. Dus alles instellingen incl mobiel abonnement verwijderen. Na het opnieuw instellen van de watch werkt alles naar behoren.


Die oplossing werkt niet bij mijn


Het is gelukt na vandaag dit te vragen op het forum. Vanmorgen gebeld met KPN ( al paar dagen ) . Vanmorgen wilde ze me naar een kpn winkel sturen , omdat die het moesten regelen. Toen verloor ik echt de moed dat het nog ging lukken.  Heb het idee dat helpdesk telefoon het vaak niet weet . Gelukkig opgelost 


Hi @Menno Br, goed om te lezen dat je er later uit gekomen bent, ondanks dat 't wat moeite gekost heeft.

Voor de meelezers, mocht je meer willen lezen over Multisim en het activeren ervan, bekijk dan ook eens dit artikel: