Skip to main content

Hoelang duurt het nog voordat ik gebruik kan maken van kpn mobielĀ 

Hi @Martinkt86, welkom op het KPN forum.Ā 

Hoelang duurt het nog voordat ik gebruik kan maken van kpn mobielĀ 

Goede vraag. Wanneer verwacht jij dat je gebruik kunt maken van KPN mobiel? Heb je een contract afgesloten, of een prepaidkaart geactiveerd? Heb je een nieuw nummer gekregen, of behoud je je nummer vanuit een andere provider? Heb je een toestel erbij besteld? Is de bestelling al per post afgeleverd of heb je via de (kpn) winkel zaken gedaan?Ā 

Zoveel vragen ;)


Ik heb een contract afgesloten met mobiel in de winkel nr behoud aangevraagd maar afgewezen door vorige provider dus verzocht het nieuwe nr te activerenĀ 


Hey @Martinkt86, jouw bericht is even aan mijn aandacht ontschoten, excuses. Is het inmiddels gelukt om je nummer te activeren? Als je nog hulp nodig hebt, laat het me weten. Vul dan ook je gegevens in je forumprofiel aan. Dan kan ik aan de slag :)Ā 


Hallo NadiaĀ 

Ā 

Na veel heen en weer bellen is er een oplossing gevonden we hebben een nieuw contract afgesloten en ben nu klant bij KPN maar of ik met alles al overstap is nog niet geheel zeker want ik vond een compensatie wel op zijn plaats maar helaas misschien in de toekomst als nog wou ik je bedanken voor je berichtĀ 

Met vriendelijke groet

Martinkt86


Hey @Martinkt86, fijn om te lezen dat het is opgelost. Jammer dat je vorige provider het nummer niet heeft overgedragen voor nummerbehoud. Daardoor is de order niet goed verwerkt. Gelukkig is het opgelost met een nieuwe aanvraag en nummer :DĀ 

Jammer dat je niet overtuigd bent om over te stappen naar ons met Internet en TV. Over compensatie wel/niet op zijn plek is, kan ik zo niet beoordelen. In de regel vergoeden we alleen maar diensten die zijn betaald (op factuur), maar waar je geen gebruik van hebt kunnen maken door een storing buiten jouw schuld. Neemt niet wegĀ dat het erg irritant is dat je best veel moeite hebt moeten doenĀ om het abonnement geactiveerd te krijgen. Sorry daarvoor! Mocht je nog vragen hebben, stel ze hier gerust :)Ā 


Reageer