Skip to main content
Beantwoord

Activering van de simkaart

  • January 2, 2020
  • 12 reacties
  • 152 keer bekeken

hallo, vandaag heb ik de simkaart voor abonnement geactiveerd, maar ik kan niet bellen en kan mij niet bereiken, waarom is de simkaart niet actief?

Beste antwoord door Andrzej

Hoi @Andrzej. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat nog geen gebruik kan maken van jouw simkaart. Ik zal voor jou uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Laat je een berichtje achter wanneer je je gegevens hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel?

Skontaktowałem się z KPN .Muszę czekać

 

Ik heb contact opgenomen met KPN, ik moet wachten

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

SjorsK
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • January 2, 2020

Aaai, vervelend om te horen dat het niet werkt. 

Kan je hier je klantnummer invullen? Dan kan een KPN’er er naar kijken :) 

 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Andrzej. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat nog geen gebruik kan maken van jouw simkaart. Ik zal voor jou uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Laat je een berichtje achter wanneer je je gegevens hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel?


  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • January 2, 2020

Hoi @Andrzej. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat nog geen gebruik kan maken van jouw simkaart. Ik zal voor jou uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Laat je een berichtje achter wanneer je je gegevens hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel?

Skontaktowałem się z KPN .Muszę czekać

 

Ik heb contact opgenomen met KPN, ik moet wachten


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Ok, C’est bien! 

 

Ok, dat is goed!


  • Auteur
  • Topper
  • January 9, 2020

vandaag is het 9 januari.  KPN schreef dat ik vandaag het abonnement kan gebruiken en dat ik nog steeds niet kan bellen.


  • Auteur
  • Topper
  • January 9, 2020

is al geactiveerd


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van jouw mobiele abonnement. Kan je niet bellen en gebeld worden? Heb je de simkaart in een ander toestel getest? Om uit te zoeken hoe we dit probleem kunnen verhelpen heb ik een aantal gegevens van je nodig. Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!


  • Auteur
  • Topper
  • January 10, 2020

Ik kan bellen, maar ik heb geen internet


  • Auteur
  • Topper
  • January 10, 2020

Ik heb al internet


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Begrijp ik het goed dat alles nu goed functioneert? Als dit niet het geval is dan hoor ik dat graag van je!


  • Auteur
  • Topper
  • January 11, 2020

alles is goed


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat goed om te lezen dat alles nu goed werkt. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!:slight_smile: