Skip to main content

Op mijn eerste KPN factuur zie ik tot mijn verbijstering dat ik administratiekosten moet betalen voor de overgang van Telfort naar KPN. Het moet toch niet gekker worden. En dan gebeurt het ook nog heimelijk.

men noemt het gebruikskosten. Lekker zeg!

Er staat niets over in de mailings.

ik wil dat dit bedrag hoewel het niet groot is onmiddellijk teruggestort wordt.

Hallo @Andries 

Ik vermoed dat de gebruikskosten andere kosten zijn dan administratiekosten i.v.m. de  overgang naar KPN. Die zijn er namelijk niet. 

KPN schrijft er dit over: 

Hoe ziet mijn KPN factuur er uit? 

De afschrijving komt van de bankrekening van KPN. Dit rekeningnummer is anders dan je gewend bent, namelijk: NL83INGB0000325513. Het kan zijn dat de bank je hierover een bericht stuurt.

Op de eerste factuur van KPN hebben we het eindbedrag van je laatste Telfort factuur overgezet, daarom is er voor de laatste Telfort factuur geen betaling nodig. Wel kan je op je laatste Telfort factuur de specificatie terugzien. 

Je ziet het bedrag van je Telfort factuur op je eerste KPN factuur terug onder vermelding “Overdracht saldo Telfort factuur naar KPN factuur.

Eerste KPN factuur

 

Gebruikskosten kunnen ook andere kosten bevatten. Denk dan bijvoorbeeld aan een aankoop. In je verbruiksspecificatie kun je elke aankoop apart terugvinden met de naam van de store, specificatie van de aankoop (naam of transactie kenmerk), aankoopbedrag en aankoopmoment.


Sorry Noordzee, na beter onderzoek zie ik inderdaad dat ik deze kosten zelf heb gemaakt.

Dank voor de reactie.

Dit item kan worden afgesloten.

Groet, Andries


Geen probleem, dan is dit ook weer uit de wereld. En graag gedaan natuurlijk…..:thumbsup_tone3:

 


@Andries Welkom op ons KPN Forum! Ik zie dat Noordzee je al heeft voorzien van het juiste antwoord. Fijn dat je het zelf ook al hebt ontdekt. Een hoger factuur is natuurlijk nooit een warm welkom! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan ben je van harte welkom op ons Forum! 


Reageer