Skip to main content

Hallo,

zojuist mijn abbo verlengd en nieuwe telefoon zou volgende dag verstuurd worden. op bestelstatus stond echter mijn oude adres terwijl ik tijdens mijn bestelling mijn nieuwe adres heb ingevuld. Ook had ik dit al veel eerder gewijzigd in mijn kpn. 
Vanmiddag contact gehad met een zeer onvriendelijke medewerker van de klantenservice en die zei het te hebben aangepast. Ik kreeg vervolgens ook een bevestiging van de wijziging. 
Nu krijg ik de sms dat mijn telefoon is verstuurd maar alsnog naar mijn oude adres in DEN HAAG. Ik woon nu dus in EDE. 

probeer al de hele avond contact te krijgen maar krijg nergens gehoor!!!

Ik ben bang als de bestelling al is verzonden dat deze geannuleerd zal worden zodra de nieuwe bewoner zich niet kan legitimeren.

Ik wil u vragen het profiel in te vullen zodat medewerkers van het forum met u mee kunnen kijken. U kunt ook bellen en zeggen tegen de computer dat u een medewerker wil spreken.


Ha @Demivanvugt, welkom! Wat rot dit zeg 😞. Heb je ook een toestelkrediet afgesloten? In dat geval mag een toestel inderdaad alleen aan jou overhandigd worden. Als dat niet zo is, mag iedereen het aannemen. Vul alsnog gerust je profiel aan als je wilt dat ik even met je meekijk!


@Demivanvugt, we hebben niets meer van je gehoord. Is er inmiddels al meer duidelijkheid?


@ASF Nails Voor zakelijk moet je niet hier zijn maar bij de afdeling zakelijk,

https://zakelijkforum.kpn.com/

of 0800-0403

En ook daar moet je je het forum profiel invullen, anders kunnen de moderators van dienst je gegevens niet opzoeken.