Skip to main content
Onderstaande casus lijkt een voor mij onoplosbaar probleem.



Ik heb nu bij de KPN een abonnement op Internet plus een vaste telefoonaansluiting (onbeperkt bellen).

Daarnaast heb ik 2 mobiele telefoons met een prepaid aansluiting.



Omdat ik denk dat het goedkoper is om de 2 mobiele telefoonaansluitingen onder te brengen bij mijn huidige KPN-pakket wil ik graag weten of dit mogelijk is.



Kortweg, ik zoek de beste en voordeligste manier om het volgende pakket te krijgen:

1) Internet

2) Vaste telefoon (onbeperkt bellen)

3) Mobiel 1 (liefst met nummerbehoud) en onbeperkt bellen (thans prepaid) met vervanging huidige toestel

4) Mobiel 2 Onbeperkt bellen (thans prepaid) met vervanging huidige toestel



Wie O Wie kan mij helpen?



Bij voorbaat hartelijk dank!!
Het is zo lastig om je te helpen.

kosten van mobiel hangen namelijk al af van het type telefoon dat je will. Het best is om voor jezelf te kijken welke mobiele telefoon je wilt en je dan rond te kijken. En vergeet niet dat bij een waarde van €250,- of meer v.w.b. Je mobiel je een registratie krijgt bij de BKR.



Waarom trouwens nog vast bellen als je een mobiel hebt met onbeperkt bellen? Heb je daar al een keer over nagedacht?



ik vind dat KPN voor de kleine gebruiker niet echt geschikt meer. Ze mobiele abonnementen kennen een hoge databundel. Ik zou dus ook rondkijken
Hi Leek123, welkom hier. Dennis heeft wel gelijk, het is lastig om je te kunnen helpen als we niet weten welke toestellen je in gedachten hebt voor de abonnementen. Je zou in ieder geval onbeperkt bellen voor thuis kunnen laten vervallen als je mobiel ook onbeperkt gaat bellen, behalve als er mensen thuis nog gebruiken maken van deze optie uiteraard. Wil je ook data bij je abonnementen of alleen bellen? Hier kun je alle mobiele abonnementen inzien, geef daar ook aan dat je al internet hebt. Dan zie je ook de voordelen en kortingen. Op deze pagina kun je alle toestellen vinden en bekijken wat het totaalplaatje is samen met een abonnement.
Leek123, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Excuseer mij, ik heb zojuist gereageerd aan het forumteam.

Weet u gelijk hoe ik aan mijn forumnaam kom.
Geen probleem. Welk forumteam bedoelt u precies? Ik zie verder geen reacties namelijk en help uiteraard graag waar nodig.