Skip to main content
Beantwoord

Af en toe geen bereik met mijn Motorola g24

• November 29, 2024
  • 12 reacties
  • 269 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemiddag,

Sinds kort zit ik bij kpn maar nu heb ik met mobiel af en toe dat ik geen internet heb. Dan moet ik de mobiele data even uit en aan doen en dan werkt het weer. Maar dit is niet zoals het hoort.

Wat voor instelling moet ik veranderen of moeten jullie een instelling veranderen?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Frank- 

Heb je al een keer de netwerkinstellingen binnen jouw Motorola G24 gereset?
Hiermee haal je vaak de meeste fouten en problemen weg, omdat er met deze reset de juiste netwerkinstellingen opnieuw worden ingeladen.

Dit doe je als volgt:

Hoe reset ik de netwerkinstellingen in Motorola?

Ga naar Instellingen > Systeem > Geavanceerd > Resetopties. Tik op Wi-Fi, mobiel en Bluetooth resetten > INSTELLINGEN RESETTEN. Tik op INSTELLINGEN RESETTEN . Probeer opnieuw verbinding te maken met Wi-Fi, mobiele data en Bluetooth, of probeer uw internetverbinding opnieuw te delen.

Laat vervolgens even weten, of hiermee de problemen zijn verholpen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Heb je misschien een iPhone 11 of 12?   Dan is dit een bekend probleem.  KPN heeft dit sinds mei van dit jaar niet op kunnen lossen.  

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 29, 2024

Nee ik heb een Motorola g24 power, dit jaar gekocht.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Frank- 

Heb je al een keer de netwerkinstellingen binnen jouw Motorola G24 gereset?
Hiermee haal je vaak de meeste fouten en problemen weg, omdat er met deze reset de juiste netwerkinstellingen opnieuw worden ingeladen.

Dit doe je als volgt:

Hoe reset ik de netwerkinstellingen in Motorola?

Ga naar Instellingen > Systeem > Geavanceerd > Resetopties. Tik op Wi-Fi, mobiel en Bluetooth resetten > INSTELLINGEN RESETTEN. Tik op INSTELLINGEN RESETTEN . Probeer opnieuw verbinding te maken met Wi-Fi, mobiele data en Bluetooth, of probeer uw internetverbinding opnieuw te delen.

Laat vervolgens even weten, of hiermee de problemen zijn verholpen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 29, 2024

Hoi ​@Michel.uit.Arnhem dat ga ik vanavond thuis proberen. En dan laat ik weten of het werkt. Bedankt 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 29, 2024

@Michel.uit.Arnhem ik heb net een reset gedaan van het mobiel netwerk. Dus nu afwachten en hopen of het geholpen heeft🤞

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

@Michel.uit.Arnhem ik heb net een reset gedaan van het mobiel netwerk. Dus nu afwachten en hopen of het geholpen heeft🤞

Hoi ​@Frank- 

Ik hoop oprecht dat het probleem nu verdwenen is, nadat je de netwerkinstellingen hebt gereset.
Hou me op de hoogte, of nu het probleem met mobiele data nu opgelost is.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Frank-, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht is! Werkt het nu goed?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • February 22, 2025

@Thomas van KPN het is gelukkig een tijd goed gegaan. Maar afgelopen week verscheidene keren gehad dat ik geen verbinding had. 

Als ik de mobiele data ff uit en aan zet heb ik weer verbinding maar dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Dus ik hoop dat er een oplossing is of komt of dat er misschien afgelopen week wat storingen waren?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • March 3, 2025

Ik heb nog steeds af en toe geen bereik en dit had ik in het topic gezet maar ik krijg daar geen antwoord. Dus dan hier het vervolg, zie onderstaande link.

https://community.kpn.com/mobiel-15/af-en-toe-geen-bereik-met-mijn-motorola-g24-626052?postid=2084980#post2084980

Admin: Samengevoegd met je bestaande topic

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Frank-, ik had dit topic even uit het oog verloren, excuses. Welke APN heb je ingesteld staan op je toestel? Je kunt hiermee ook altijd even langs een van onze winkels trouwens, dan kunnen ze meteen even meekijken en meedenken. Dit moet volgens mij goed op te lossen zijn.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • March 4, 2025

@Thomas van KPN dit is wat ingesteld staat. En een kpn winkel zit hier helaas niet om de hoek dus dat gaat niet zomaar ff.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat staat volgens mij allemaal prima, kun je hierover anders eens met ons bellen? Mijn collega's daar kunnen ook even meekijken en evt een ticket aanmaken voor mijn collega's van de technische dienst. Je kunt hiervoor ook een belafspraak maken