Skip to main content

 

       Hallo

 

Ons abnn is per 20-05-2020 verlengbaar omdat het toestel kapot is krigen wij via de klantenservice te horen als wij de toestellening in 1 keer betalen dan is het abnn gelijk weer verlengbaar,via de link hebben wij dit betaald en na 5 dagen en 10 keer gebeld om te vragen hoe het zit kregen wij steeds hezelfde antwoord EVEN GEDULD

Uiteindelijk hebben wij iemand van de serviceafdeling gesproken en JA HOOR

Deze vertelde dat dit alleem mogelijk is bij abbo vanaf 2019 en die van ons is afgesloten in 2018,de medewerker vertelde dat dit zeer kwalijk is dat dit zo gegaan is,maarja als 1 medewerker iets verteld dat niet klopt kan ik daarmee leven maar geen 10 medewerkers.

Als men zo verzoek online aanvraagt met je persoonlijke gegevens dan moet het systeem kunnen zien dat het met een ouder abbn niet gaat en geen link sturen voor de betaling.

 

Er is hier maar 1 woord voor BAGGER

 

Een hoop bla bla

 

Gr Anita

 

 

 

Hoi Anita, welkom op het forum! Vervelend dat je tegenstrijdige informatie hebt gekregen. Graag verduidelijk ik dit voor je.

Als je een abonnement hebt met daarin een toestellening afgesloten sinds 1 mei 2017, dan kun je deze lening vervroegd aflossen. Dat kan via deze pagina op de website. Na het aflossen wordt je abonnement een sim only met behoud van de oorspronkelijke einde contractsdatum.

Deze sim only kun je vervolgens verlengen naar een nieuw abonnement weer mét toestel. Als je binnen 120 dagen (4 maanden) van je einde contractsdatum zit, dan kan dit op de reguliere manier. Zit je daar verder vanaf dan kan het ook, maar moet het via de klantenservice (0800-0402 of chatten). In dit laatste geval zijn er nog 2 voorwaarden van belang; 1) je abonnement moet minimaal 3 maanden oud zijn, en 2) je kunt dit pas doen per de 1e van de maand die volgt op de maand waarin je vervroegd hebt afgelost.

Concreet in jouw geval, gebaseerd op wat je schrijft, betekent dit dat je in april hebt afgelost en dat je dan per 1 mei kunt verlengen via de klantenservice en per 20 mei op de reguliere manier.


   Dag erik

 

Gisteren met de serviveadeling gebeld en deze zeggen weer een ander verhaal,wij zijn het vertrouwen in de kpn totaal kwijt en denken het buidige contract af te kopen en over te stappen naar vodafone.

 

Wij zijn er niet van gediend om zo behandeld te worden en afspraak is afspraak maarja …

 

Gr


Zou je dan je forumprofiel willen invullen, Anita, en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Want ik wil graag even meekijken wat er nu aan de hand is, en waarom je steeds iets anders te horen krijgt.


  Hoi

 

Dat ga ik niet doen ik ben het helemaal zat met de kpn

 

WAT EEN BAGGER BEDFIJF

 

Met zeer grore minachting


Jammer dat te horen, Anita 😞 Wij willen dat voor iedereen duidelijk is waar ze aan toe zijn. Dat is bij jou in dit geval niet gelukt, wat ik heel vervelend vind. En ook zeker mijn excuses voor tegenstrijdige informatie die je hebt gekregen. Mocht je nog van gedachten veranderen kom hier gerust weer terug. Ik help je graag.