Skip to main content

Ik zit nu in een vergelijkbare situatie. Volgende maand is mijn contract van 2 jaar voorbij; het toestel is dan betaald. Ik wil echter het contract laten doorlopen vanwege de benefits (dubbele data en €5 korting op alle contracten op mijn adres). Hoe werkt dat dan? Volgens de KPN website blijft het doorlopen zoals het was, maar dan zonder de toestelkosten en maandelijks opzegbaar. Ik ga dus niet verlengen, want dan ben ik die voordelen kwijt.

Dus: wat gaat er gebeuren in juni?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hallo @VonJot ,

Het is eigenlijk precies zoals jij beschrijft. Je gaat minder betalen, want de toestelkosten vervallen.  De situatie in dat andere topic (Hans Kruizinga) is alleen voor veel eerder afgesloten abonnementen van toepassing. Daar heb je nu (Als de einddatum binnenkort is) geen last meer van. 

Niet verlengen betekent dat de oude voordelen van kracht blijven. Ga je wel verlengen, dan stap je over op KPN Hussel. Bij KPN Hussel zijn de voorwaarden vaak net wat ongunstiger.  Sowieso geen dubbele data meer. 
 

De Hussel voordelen op een rij:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 


Thanks. Dat dacht ik al... 

Groet Rob 


Hoi @VonJot, Welkom hier! Ik zie dat Noordzee je al heeft voorzien van het juiste antwoord. Je toestelkosten vervallen inderdaad en je behoud dezelfde voordelen. Niets meer aan doen dus. :wink:


Reageer