Skip to main content
Beantwoord

afgesloten

  • July 21, 2020
  • 2 reacties
  • 136 keer bekeken

Goede morgen KPN,

Ik heb een vraag. Hoe kan ik weer aangesloten worden want ik heb een achterstand die ik graag wil betalen.

 

Mvg;

Diantho

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Diantho 

Dat kan door via iDEAL in één keer het openstaande bedrag te betalen.

Ga naar de KPN website op Ik betaal nu (Betalen na blokkade)

Belangrijk om te weten

  • Je kunt je betaling niet meer uitstellen
  • Je moet heraansluitkosten betalen. Dit is voor mobiel €33,88 en voor TV, Internet & Vast bellen €25
  • Na het verwerken van je iDEAL betaling duurt het 2 uur voordat je weer gebruik kunt maken van je KPN diensten
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 21, 2020

Hallo @Diantho 

Dat kan door via iDEAL in één keer het openstaande bedrag te betalen.

Ga naar de KPN website op Ik betaal nu (Betalen na blokkade)

Belangrijk om te weten

  • Je kunt je betaling niet meer uitstellen
  • Je moet heraansluitkosten betalen. Dit is voor mobiel €33,88 en voor TV, Internet & Vast bellen €25
  • Na het verwerken van je iDEAL betaling duurt het 2 uur voordat je weer gebruik kunt maken van je KPN diensten

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Diantho Welkom op het forum. Ik zie dat je al een compleet antwoord van @RBxx hebt ontvangen. Ik hoop dat je ondertussen weer aangesloten bent! Mochten er toch nog vragen zijn dan hoor ik dit natuurlijk graag.