Skip to main content

We leven nu met ons allen in crisis.

140 euro achterstand. Hiervoor blokkade op alle diensten. Kan helemaal niets meer.

 

Kan KPN niet wat meer begrip tonen voor het hele geheel. Door de crisis geen werk voor me en inkomsten nul. Het UWV heeft het druk. Te druk!

 

En nu ook nog afgesloten door KPN. Verschrikkelijk bot!

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Joey2020. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je in deze tijd bent afgesloten. Ik begrijp dat je graag zo snel mogelijk aangesloten wilt worden. Je kan het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen jou doorverbinden met onze financiële afdeling. Wellicht is het mogelijk om een betaalafspraak te maken. Je kan onze klantenservice bereiken op het nummer 0800 0402.


Hoi @Joey2020. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je in deze tijd bent afgesloten. Ik begrijp dat je graag zo snel mogelijk aangesloten wilt worden. Je kan het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen jou doorverbinden met onze financiële afdeling. Wellicht is het mogelijk om een betaalafspraak te maken. Je kan onze klantenservice bereiken op het nummer 0800 0402.

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat je inmiddels contact hebt opgenomen met onze klantenservice en jouw vraag is beantwoord. 


Reageer