Skip to main content

Ik ben sinds gisteren abonnee van KPN Mobiel. Op 14 april heb ik een contract afgesloten en kon gisteren voor het eerst bellen.

 

Omdat het abonnement niet correct verwerkt was werd ik door de klantenservice doorverbonden naar de heer ** van KPN verkoop. Hij heeft toen het contract gecancelled en zou het opnieuw afsluiten. Tijdens het gesprek werd het contract inderdaad gedeactiveerd. Resultaat is dat ik nu helemaal niet meer kan bellen. Afgesloten dus. Het plan is half uitgevoerd.

 

Ik kan de klantenservice niet meer bereiken. Ik vertrouw erop dat jullie asap het contract weer activeren.

 

Admin: naam collega verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @MartijnBD . Dat is wel even schrikken.

Kun jij je profiel aanvullen en vervolgens hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je kijken.


Ik ben sinds gisteren abonnee van KPN Mobiel. Op 14 april heb ik een contract afgesloten en kon gisteren voor het eerst bellen.

 

Omdat het abonnement niet correct verwerkt was werd ik door de klantenservice doorverbonden naar de heer Balhuizen van KPN verkoop. Hij heeft toen het contract gecancelled en zou het opnieuw afsluiten. Tijdens het gesprek werd het contract inderdaad gedeactiveerd. Resultaat is dat ik nu helemaal niet meer kan bellen. Afgesloten dus. Het plan is half uitgevoerd.

 

Ik kan de klantenservice niet meer bereiken. Ik vertrouw erop dat jullie asap het contract weer activeren.

 


Ik heb net de klantenservice gesproken met de telefoon van iemand anders en ik moet een paar dagen wachten. Hoop dat het dan opgelost is.


Dat hoop ik ook! Mochten we dan nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. Vul dan inderdaad ook even je profiel aan 🙂.


Ik heb mijn profiel aangemaakt. Ik heb nog steeds mijn nummer niet terug. Ik gebruik dit nummer professioneel en dit heeft grote impact op mijn (financiele) situatie.

 


Dank je voor je reactie. Ik heb mijn profiel aangepast. Ik ben begonnen met dit forum omdat ik geen ander middel van communicatie met KPN heb.

 

Inmiddels heb ik een nieuwe simkaart ontvangen maar mijn nummer heb ik nog steeds niet terug


gedaan , profiel is aangevuld


Het nummer wat te behouden is in mijn contract klopt ook niet.

Ik raak gestressed hierdoor, ben niet meer bereikbaar en lijkt op identiteits diefstal.

 


Kan iemand me nu helpen? ik heb 0800 gebeld en na 1,15 uur in de wacht ben ik weer afgesloten door KPN. ondertussen kan ik mijn werk niet doen.


Ik heb een vet probleem. ik ben weer afgesloten, mijn nummer kwijt etc.

Ik ben een nieuwe klant en kan ook niet het 0800 hulpnummer bellen.

Wie kan me helpen ?


Hoi @MartijnBD . Het forum is niet het ideale platform voor acute problemen. Verder kunnen wij alleen particuliere issues oppakken.

Ik kom, als ik jouw postcode opzoek alleen bedrijfsnamen tegen, daar kan ik helaas niks mee.

Mocht je het via het forum willen afhandelen raad ik je aan om het zakelijke forum te proberen:

https://zakelijkforum.kpn.com/

(maar als er spoed bij is, lijkt mij 0800 0403 een beter alternatief)

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.