Skip to main content
Beantwoord

Afgesloten zonder factuur

  • August 5, 2020
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Hallo KPN

Ik heb een sim only abbonement en ben vandaag ineens afgesloten wegens administratieve redenen maar ik heb nog helemaal geen factuur gehad dus ik kan ook niks betalen om weer aan te sluiten?

Hoe kan ik dit oplossen?

Mvg Jordi

Beste antwoord door Bart_

Hallo @Jordivb Ik zie dat je niet hebt gereageerd. Is alles ondertussen al opgehelderd of heb je nog hulp nodig? We lezen het graag.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • August 5, 2020

Welkom hier @Jordivb. Dat is wel gek, dus we moeten hier even induiken om te kijken wat er aan de hand is. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zet je 06-nummer dan bij de ‘persoonlijke opmerkingen’.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 7, 2020

Hallo @Jordivb Ik zie dat je niet hebt gereageerd. Is alles ondertussen al opgehelderd of heb je nog hulp nodig? We lezen het graag.