Skip to main content

Vorige week heb ik 2 mails ontvangen ivm de afhandeling van de claims. Ik ben met beide akkoord gegaan. Volgens de mail is deze link 1x te gebruiken, echter ze blijven actief. Dus ik ben bang dat mijn akkoord niet goed is doorgekomen. Ben net een half uur in conclaaf geweest met de klantenservice, met de vraag of zij konden bevestigen dat mijn akkoord goed was doorgekomen. Wordt gewoon doodleuk gezegd dat ze er niets vanaf weten, zelfs ze twijfelen aan de mail die ik van KPN gekregen heb. U moet maar een nieuwe claim indienen kreeg ik ook als antwoord??!!:rage:

Dus wie o wie kan bevestigen dat mijn akkoord goed is aangekomen???

Hoi @Samp-ie, welkom op het forum! De link in de mail is eenmalig te gebruiken om je akkoord door te geven. Zodra je dit hebt gedaan wordt het bedrag binnen twee tot vier weken uitbetaald. Wil je meer weten over je claim en of dit goed is binnengekomen, dan kun je contact opnemen met de organisatie waarbij je de claim hebt ingediend (Consumentenbond of Consumentenclaim).

Consumentenclaim is te bereiken via vragen@consumentenclaim.nl of  0900- 3200 200 (45 cpm) op werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur. 
Consumentenbond is te bereiken via vragen@claimservice.nl of 088 – 400 4200.

 

Verdere informatie over het gehele claimsproces staat op onze infopagina. 


Hoi Erik,

 

Bedankt voor je reactie. Heb idd al contact gehad met Consumentenclaim, daar werd verteld dat het goed gaat komen. Dat de link nog steeds werkt is wel vreemd, dit hebben ze al van meerdere klanten gehoord. Ik vind het wel raar, dat niemand van de klantenservice op de hoogte is van deze claim/werkwijze. Ook de 2 mails die ik van KPN gekregen heb, kunnen zij niet traceren????

Tip: Informeer de klantenservice hierover, scheelt weer een hoop irritatie!

Maar nogmaals bedankt voor je snelle reactie.


Hoi Samp-ie, 

 

Ik heb vandaag hetzelfde ‘probleem’ dus ik was benieuwd om te horen of u inmiddels een reactie heeft dat dit goed is verlopen?

 

Hoor het graag!

Groet  Janine


Hallo Samp-ie en Janine919,

Zelfde probleem hier. Heb ondertussen al een keer of 20 akkoord gegeven met dezelfde link. Ben ook wel benieuwd of het bij jullie binnen 2 weken gestort is. 


Hallo Janine919 en Emanon,

Is goed gekomen en heb vorige week het geld ontvangen:thumbsup_tone3:


Samp-ie, bedankt voor je snelle reactie en fijn dat het dus wel gewoon afgehandeld wordt :thumbsup_tone1:


Goedenavond,

Bij mij exact hetzelfde probleem. Ook bij mij wist de klantenservice er niks vanaf toen ik begin deze week contact opnam. Er zou een ticket aangemaakt worden en ik zou gebeld worden. Tot nu toe nog niet gebeurd.

Vreemd genoeg is bij mij 1 van de 2 claims uitbetaald en kreeg ik deze week een herinnering voor de 2de claim. Die heb ik inmiddels ook al 20x bevestigd, maar ik kan de link aan blijven klikken. KPN geeft in de herinneringsemail aan: “Reageer binnen 4 weken. Anders sluiten we uw dossier en krijgt u de tegemoetkoming niet meer.“. Leuk dreigement, vooral als je zelf de boel niet op orde hebt.

Groet Alex


Hoi @Alexx77, welkom! Neem contact op met jouw claimorganisatie voor navraag over de status van die tweede claim. Zij kunnen vervolgens. als het niet goed lijkt te gaan, bij ons weer navraag doen.


Hi @Erik_ bedankt voor de tip. Dat heb ik gedaan en volgens Consumentenclaim zijn de problemen bij hun en KPN bekend. Volgens Consumentenclaim is het een kwestie van opnieuw bevestigen en zou dan alsnog de tweede claim worden uitbetaald. Laten we hopen dat het inderdaad het geval is.

In ieder geval een gemiste kans voor KPN als je het mij vraagt. Tot aan de hoge raad verliest het bedrijf een rechtszaak en moet er worden over gegaan tot compensatie. Je zou dan zeggen dat je het klanten makkelijk maakt en het boetekleed aantrekt. Maar nee; er worden fouten gemaakt bij het uitbetalen, links die niet werken, informatie die niet klopt en een klantenservice die geen vragen kan beantwoorden. Op zijn zachts gezegd tamelijk bijzonder.