Skip to main content

KPN heeft mij een voorstel gedaan. Nu heb ik daar akkoord op gegeven.

Een dag later bieden ze 15% minder foutje zeggen ze.

Of ik even akkoord wil gaan.

Nu bel ik de consumenten claim die verwijst me naar KPN en bij KPN kan niemand me er wat over vertellen.

 

Struisvogel gedrag en maar wijzen naar elkaar.

Maar ik heb alles zwart op wit.

 Hoe kom ik iemand te spreken die me er wat over kan vertellen

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

 

Beste @groentje, welkom! Dit klinkt heel gek! Ik kijk er graag met je naar. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik wat ik voor je kan doen. 


Bij deze 

Ik wacht u reactie af


Bedankt! Ik heb even gekeken, maar wij hebben hier totaal geen informatie over. Ik kan je dus inhoudelijk ook niet verder helpen, ben ik bang. Wel zie ik op onze website dat het bedrag met 7,5% verlaagd kan worden als het toestel niet ingeleverd wordt. Kan het daarmee te maken hebben? Voor inhoudelijke vragen kan je verder terecht bij de Consumentenclaim of de Consumentenbond:

 

Consumentenclaim: Voor meer informatie verwijzen wij u naar onze veelgestelde vragen. De klant kan ook een e-mail sturen naar vragen@consumentenclaim.nl of bellen naar 0900- 3200 200 (45 cpm) op werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur. Woont of verblijft de klant in het buitenland? Dan kan de klant een mail sturen dan een e-mail naar vragen@consumentenclaim.nl.
Consumentenbond: Voor meer informatie verwijzen wij jou naar de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kun jij je vragen en/of opmerkingen e-mailen naar vragen@claimservice.nl. Mocht jij jouw vraag aan een medewerker willen voorleggen dan kan dat via telefoonnummer: 088 – 400 4200.


Goedendag 

 

Dit is wat ik bedoel.

Ik ben akkoord gegaan met een bedrag.

En nu wil KPN het verlagen.

En niemand weet wat.

En maar verwijzen naar elkaar


Als ik je verder had kunnen helpen, had ik dit heel graag gedaan! Maar wij, de klantenservice, hebben geen inzicht in het afhandelen van de claims. Ik kan dus helemaal niets inzien en je daarom ook niet verder helpen.:disappointed_relieved:


Wie of waar bij KPN kan mij wel helpen.

Consumenten claim wijst naar Kpn


Heeft u hier wat aan ?

668313-035037 nr 


Wat geven zij aan dan? Heb je gemaild met ze? Ik ben benieuwd naar hun reactie. Zoals ik aangegeven heb, heb ik totaal geen inzicht erin, dus ik kan je er echt niet verder bij helpen. 


Zij geven aan niets te kunnen.

En dat ik me bij KPN moet melden. Voor deze afhandeling.

En KPN wijst weer terug.

Dus nogmaals de vraag waar en bij wie moet ik zijn van KPN als u het niet kunt de mensen van 1200 niet. Moet er toch een trap hoger zijn.

Of drukt KPN zijn kop in het zand

 

 


KPN heeft alles stop gezet en het verkeerde bedrag over geboekt. 

En niemand weet ergens van.   

Asociaal gewoon.   Een claim toe kennen. Omdat je buiten je boekje bent gegaan. Een bod doen. En minder uitkeren.

En geen mens die je te woord kan staan of naar de juiste afdeling verwijst. 

 

Moet je als klant is een euro minder over maken.

Kort om  het forum werkt niet 1200 werkt niet.het consumenten claim ( wat voor KPN werkt) werkt ook niet.

 

Want iedereen wijst naar elkaar.

Gouw alles sluiten en oprotten klant zo gaat het nu


Zoals ik aangegeven heb, kan ik niets inzien. Hoe graag ik het ook zou willen, ik kan je niet verder helpen. Ik heb dit natuurlijk verder uitgezocht voor je. Daar is uitgekomen dat Consumentenclaim een ingang heeft voor vragen over de claims. Je zult dus echt bij hen moeten zijn, zij kunnen het voor je uit laten zoeken. 


Consumenten claim geeft aan dat KPN de gene is die alles verandert heeft en op eigen houtje heeft gehandeld in mijn geval.