Skip to main content

We willen een huis kopen. Hypotheek kan niet met abonnement dus ik wil mijn mobiel afbetalen. Afgelopen zaterdag formulier ingediend maar betaal link nog niet ontvangen. Aanvraag van hypotheek dringt. Kunnen jullie de link snel versturen?

Hallo @Katja33 ,

Mogelijk kan een telefoontje naar 0800-0402 het proces wat versnellen. 


Hoi Noordzee

 

Bedankt voor de tip. Ik zit alleen in het buitenland nu en kan niet echt bellen. Als ik gewoon de betaallink krijg die me na 2 werkdagen beloofd was....


Ok @Katja33 ,

Het is natuurlijk midden in de zomervakantie, niet alle medewerkers zijn er momenteel. 
 
Je kunt ook vanuit het buitenland KPN bellen:

Bel +316 1200 1200 (pas op: belkosten). 

Aanvulling:
Bereikbaar maandag t/m vrijdag 08.00 tot 18.00 uur, zaterdag 08.00 tot 17.00 uur (NL tijd).
Zon- en feestdagen gesloten. Voor storing 24/7 bereikbaar. 
 

En anders gewoon afwachten, via het forum wordt die link niet verstuurd.


Bedankt Noordzee…

 

Ik hoop dat de klantenservice mee leest en me via mijn inlognaam/mail gewoon alsnog de betaallink kunnen mailen. Via de chat en email is de klantenservice niet te bereiken.

 

 


Hi @Katja33,

Heel flauw dat de iDeal link zo lang op zich laat wachten, een huis kopen is al gestress genoeg zonder dat je je hier druk om hoeft te maken 😕

Wat de vertraging veroorzaakt weet ik niet precies, kan heel goed zijn dat @Noordzee het bij het juiste eind heeft en de verwerking langer duurt in verband met de vakantie periode. Ik hoop hoe dan ook dat je hem inmiddels ontvangen hebt en je toestel nu af hebt betaald!


Ja het is gelukt, nadat ik de kpn vanuit het buitenland heb laten bellen.…

 

Maar dankjewel voor de reactie


Top dat het gelukt is @Katja33, nog een fijn verblijf in het buitenland gewenst en alvast succes met de verhuizing!


Thanx


Reageer