Skip to main content

Ik heb in januari mijn telefoon abonnement volledig afbetaald, maar deze lening staat nog steeds aangemeld als lopend bij het BKR. Hierdoor is het nu niet mogelijk om een hypotheek af te sluiten. Willen jullie deze lening zo snel mogelijk afmelden.

Hi @Debbie2705, wat ontzettend flauw dat dit roet in het eten gooit bij het afsluiten van een hypotheek :frowning2: Een huis kopen geeft al stress genoeg, daar wil je dit gedoe niet ook nog bij hebben.

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, dan kijk ik even met je mee!


Ik heb mijn gegevens ingevuld, dank je wel alvast voor het nakijken.


Bedankt @Debbie2705, ik zie dat je toestelkrediet inderdaad volledig af is gelost op 20 januari en zou geen invloed meer moeten hebben op het verstrekken van een hypotheek.

Ik stuur je een privébericht met meer informatie!


Is het gelukt om ze te mailen @Debbie2705?


Hoi Maya,

ik heb ze gemaild en heb verder nog niks gehoord, dan dat ze de mail hebben ontvangen. Zodra ik iets heb gehoord laat ik het weten.


Helemaal prima :slight_smile:


Heb je inmiddels al iets gehoord @Debbie2705?


Ik heb net gekeken en het krediet je afgemeld bij het BKR. Dank je wel voor je reactie


Ah top!

Heel veel succes met het kopen van de woning :blush: