Skip to main content

ik heb 19-10-2019  een Abonnement afgesloten voor tv /internet/en vaste telefoon  ik wou toen beteen een Abonnement voor mijn mobiel dan kreeg ik fox sport gratis maar ik kon toen  nog niet mijn andere Abonnement af  maar ze beloofde mij dat dat geen probleem was en dat ik 30-5-2020 gewoon fox sport gratis kreeg en nu zeggen ze  dat ik het niet meer krijg en daar ben ik niet mee eens ik vind dat ze zou een Abonnement afsluiten en achter af niet de afspraak na komen  is voor mij geen reclame voor andere om dan een Abonnement aan te raden bij kpn  ik hoop dat ze terug komen op het besluit .

Hoi @wipneusje, welkom hier op ons Forum. 

Ik lees dat je graag Compleet had willen worden. Je wilde het liefst in een keer over met Thuis en Mobiel, maar jouw Mobiel kon nog niet over naar ons omdat je elders nog in contract stond. Nu kan jouw mobiel wel over, maar kan je niet meer Compleet worden. Dat klopt helaas en dat had je in oktober ook al verteld moeten worden. Je kunt namelijk niet meer compleet worden. Je hebt namelijk abonnementen in de Hussel. Daar krijg je alleen nog korting op mobiel en als je nog voor Fox Sports kies, dan krijg je daar ook nog eens 5 euro entertainment korting op. Dit is hoe het zit. 


nou ik vind dat ze dan niet moeten beloven dat ik het nu nog kan. ik was tot nu goed te vrede maar nu toch een beetje verraden.  dat ik nu beteen iemand aan raad voor kpn  ?????????  


Ik snap je volledig. Het had ook niet gezegd moeten worden. Ik kan er echter niet iets anders van maken dan dat ik al uitgelegd heb. :(