Skip to main content

Ik wil graag een bezorgmoment plannen maar krijg het niet voor elkaar 

Hij regeerde niet op mijn postcode en het telefoonnummer 0733036490 geeft alleen maar aan dat het druk is 

Ik heb na 42 ja 42 minuten opgehangen ik vind dit echt niet kunnen heb gisteren ook gebeld en werd ook in de wacht gezet kan echt niet 

Ik hoor graag van u wanneer ik mijn simkaart kan ontvangen heb er eigenlijk al spijt van

Mvg nico van ravenzwaaij

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @Nico Haarlem, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat gaat niet helemaal zoals het hoort lees ik! Gaat het om een nieuwe simkaart bij een nieuw KPN abonnement met nummerbehoud of een vervangende simkaart? Verder kan ik je pas helpen op het moment dat ik wat gegevens ontvang. Zou je daarom jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcde + huisnummer, klantnummer (indien je die hebt), 06-nummer en evt. ordernummer? Je kan het kwijt in de vakjes die hiervoor bestemd zijn en de overige gegevens bij persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators!


@Nico Haarlem, ik heb geen reactie meer gehad dus ga er vanuit dat je je simkaart inmiddels hebt of een andere oplossing hebt gevonden hiervoor!


Reageer