Skip to main content
Beantwoord

Afwijzing nummerbehoud na doorgeven klantnummer

• March 17, 2025
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Hallo,

Per mail heb ik een afwijzing van het nummerbehoud ontvangen. na de eerste keer foutief ingeven, heb ik daarna de tweede keer het juiste nummer en klantnummer van de andere provider ingegeven.

Ik kan nu niet bellen, doordat dit nog niet geactiveerd is. kan iemand dit z.s.m. doen alsjeblieft? Het is noodzakelijk voor mij als ondernemer om telefonisch bereikbaar te zijn.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Shayne Kamperman

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Shayne Kamperman, welkom op de KPN Community. Als ik kijk in de administratie zie ik dat inmiddels het nummerbehoud alsnog in orde gemaakt is. Morgen 20 maart, wordt het nummer overgezet naar KPN. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Shayne Kamperman 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp uit jouw verhaal, dat je bent overgestapt (met nummerbehoud) vanaf een andere provider naar een zakelijk mobiel abonnement bij KPN.

• Op welke dag (datum) heb je nummerbehoud aangevraagd bij KPN?
  • Vanaf welke provider stap je over?
  • Heb je al e-mails vanuit KPN ontvangen, met daarin een datum waarop jouw 06-nummer wordt overgezet naar KPN?
  • Zou nummerportering vandaag gaan plaats vinden volgens de mail van KPN?

Geef op deze vragen even antwoord, zodat de situatie wat duidelijker wordt en we je beter kunnen helpen.

En wat bedoel je daarnaast met “nog niet geactiveerd”?
De simkaart?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 19, 2025

Hallo ​@Shayne Kamperman, welkom op de KPN Community. Als ik kijk in de administratie zie ik dat inmiddels het nummerbehoud alsnog in orde gemaakt is. Morgen 20 maart, wordt het nummer overgezet naar KPN.