Skip to main content

Ik heb gebruik gemaakt van de airpods actie. Nu is die bevestigd en betaald. Wanneer worden ze opgestuurd?

Dit is wat ik lees in de voorwaarden:

De Levertijd kan per persoon verschillen als er meer aanvragen zijn dan dat er voorraad is.
- We verzenden de AirPods na afloop van de wettelijke zichttermijn (14 dagen na levering van het
toestel).


Dit is wat ik lees in de voorwaarden:

De Levertijd kan per persoon verschillen als er meer aanvragen zijn dan dat er voorraad is.
- We verzenden de AirPods na afloop van de wettelijke zichttermijn (14 dagen na levering van het
toestel).

De telefoon is vorige week zondag geleverd en de airpods zijn nu al bevestigd en betaald. Moet je die 14 dagen dan toch wachten?


Ik weet het niet. Ik stuur je alleen de voorwaarden toe.


Hallo @Romi brouwer. We verzenden de AirPods na afloop van de wettelijke zichttermijn (14 dagen na levering van het toestel). Zodra wij de AirPods verzenden ontvangt je een track&trace om de verzending te monitoren. Dus je mag 14 dagen vanaf aflevermoment telefoon rekenen voordat de Airpods jouw kant op komen.

De exacte voorwaarden en andere info vind je op: https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0447


@Jeroen_dB Dankjewel! worden de airpods ook echt meteen naar die 14 dagen verzonden?


De levertijd kan per persoon verschillen als er meer aanvragen zijn dan dat er voorraad is maar daar zijn nu geen signalen over. Dus mag je er vanuit gaan dat ze na die 14 dagen worden verzonden. Zodra wij de AirPods verzenden ontvangt je een track&trace om de verzending te volgen.